Unlock Samsung X450
Fra : notme

Dato : 02-12-04 15:18

Jeg har netop med held unlocked min Samsung SHG-X450 telefon med denne kode:

* 2 7 6 7 * 3 8 5 5 #

Ud med simkortet - tænd fonen - indtast koden.
Den går 'kold' et øjeblik mens den 'resetter' - og så er den låst op !!
Nemt og billigt !!

--
-- Brian
Never be afraid to try something new...

Fra : René Jensen [TekIt.d~

Dato : 02-12-04 15:39

"notme" <heh@not.me> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ud med simkortet - tænd fonen - indtast koden.
> Den går 'kold' et øjeblik mens den 'resetter' - og så er den låst op !!

Hej Brian,

Mange tak for denne information.
Håber det ok jeg bruger din lille info på tekit.dk

Med venlig hilsen
www.TekIt.dk
René Jensen
Alt oplåsning er gratis!

Fra : notme

Dato : 02-12-04 16:09

"René Jensen [TekIt.dk]" <rene@tekit.dk> skrev i en meddelelse

> "notme" <heh@not.me> skrev i en meddelelse

> Hej Brian,
>
> Mange tak for denne information.
> Håber det ok jeg bruger din lille info på tekit.dk

Selvfølgelig.
- Jeg har selv fundet det på nettet

Fra : BG

Dato : 03-12-04 09:27

On Thu, 2 Dec 2004 16:08:35 +0100, "notme" <heh@not.me> wrote:

>"René Jensen [TekIt.dk]" <rene@tekit.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har prövet *#9998*3323# og *2767*3855# på to helt nye x450 uden
fremgang.

Börje, fra, Sverige

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Michael Pagh [6000]

Dato : 04-12-04 14:23

Daws

Har brugt denne fremgang på min Samsung X450 købt i elgiganten med TDC abb.
Fik ikke lige noget ud af punkt 11, men resten virkede, og virker stadig.

1. Insert the wrong sim card into the phone a message saying ?wrong sim
card? should appear on the screen. You can only make sos calls at this
point.
2. Enter in the phone *#9998*3323#
3. You will now see the option exit on the left side of the phone. Hit the
left soft key to exit.
4. Press the ?7? key on the key pad. Your phone will now reboot. (turn off
and turn on automatically.)
5. After the phone turns back on it will be unlocked to your sim card in the
phone. TO finish unlocking the phone do the following
6. Enter *0141#
7. then hit the call button as if you were calling the above number. A small
box saying ?Personalized? will now appear.
8. Turn off your phone take off the battery and insert a different sim car
then the one that was previously in the phone.
9. When you turn on the phone it will ask you for a ?SIM unlock code? this
number is ?00000000? or 8 zeros.
10. Press ok and now your phone is unlocked to all carriers
11. To change your wap browser settings enter *2767*927# this will reset
your wap browser then enter *#87927# and edit one of your profiles

MVH
Michael Pagh

Fra : BG

Dato : 04-12-04 23:09

On Sat, 4 Dec 2004 14:22:59 +0100, "Michael Pagh [6000]"
<mpagh@FJERNmobilixnet.dk> wrote:
>Daws

Hej,

Jeg har prövet den metoden også.

Mobilos blir låst til det nye kort! ikke ulåst!!!

Börje, fra Sverige