SE K700i / zoom funktionen på kamera/video
Fra : Torben R

Dato : 02-12-04 11:46

Hej NG,

På "kamera siden" af mobilen står der 4 x digital zoom.

Uanset hvad jeg prøver kan jeg kun få 2 x zoom når joystikket trykkes opad ?

Burde der ikke være 4 x zoom når det står nævnt i brochure materialet.
Det står intet i bruger manualen vedr. zoom indstillinger.

Desuden er det kun ved video optagelse at zoom fungerer, ikke på kamera
mode ?

Hvad gør jeg galt ?

Torben R

Fra : John

Dato : 02-12-04 14:49

"Torben R" <ravnkilde@tele2adslDUERIKKE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det står intet i bruger manualen vedr. zoom indstillinger.
>
> Desuden er det kun ved video optagelse at zoom fungerer, ikke på kamera

Du kan kun zoome 4x i laveste opløsning. I andenlaveste 2x og ikke i bedst
og udvidet tilstand.

Mvh

John

Fra : mullerman

Dato : 02-12-04 14:55

> [...]
> står intet i bruger manualen vedr. zoom indstillinger.
>
> Desuden er det kun ved video optagelse at zoom fungerer, ikke på kamera

De 4x zoom, er kun i aller mindste opløsning. der er slet ingen zoom i de
højeste, 4 gange i den mindste, og 2 gange i den næstmindste

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-12-04 15:00

mullerman wrote:

> De 4x zoom, er kun i aller mindste opløsning. der er slet ingen zoom i de
> højeste, 4 gange i den mindste, og 2 gange i den næstmindste

Digital zoom?

mvh

Carsten Riis

Fra : Torben R