Datakabel - USB eller ....
Fra : AB/9000

Dato : 02-12-04 10:36

Har en SE T300, hvor jeg gerne vil kunne redigere i telefonbogen fra PC'en,
og har derfor kigget på billige noname datakabler, hhv. til COM-port til
69,- og USB til 119,-
Er der nogen, der har eraringer med sådanne?

Mvh
AndersB

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 02-12-04 11:40

> [...]
>69,- og USB til 119,-
>Er der nogen, der har eraringer med sådanne?

jeg har både en T300 og en T68i, og købte et datakabel for et år siden
for at kunne synkronisere imellem Outlook og telefonerne.. det sker af
og til, at mit pc IKKE finder telefonerne via mit COM kabel.. om det
er pga. COM eller ej ved jeg ikke, men jeg ville vælge USB for en
sikkerheds skyld..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 02-12-04 11:51

"AB/9000" <andersbrobystrup@hotmail.com> wrote in message
> Har en SE T300, hvor jeg gerne vil kunne redigere i telefonbogen fra
> PC'en, og har derfor kigget på billige noname datakabler, hhv. til
> COM-port til 69,- og USB til 119,-
> Er der nogen, der har eraringer med sådanne?

jeg ville vælge USB , da flere nye computerer er "født" uden COM port

og pris forskellen er jo ikke stor når man kan få et USB kabel til under
100,-

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : AB/9000

Dato : 02-12-04 13:47

"www.Guezz-Shop.dk" <news2@guezz.dk> wrote in message

> [...]
>
> jeg ville vælge USB , da flere nye computerer er "født" uden COM port
>
> og pris forskellen er jo ikke stor når man kan få et USB kabel til under

Tak for svar - i mellemtiden kom en kammerat i tanke om at han havde en
ekstern IR-port til at ligge - den får jeg fingre i om et par dage, så må
jeg se om det virker.

Mvh
AndersB