Hjælp Bluetooth og Aldi maskine !!!
Fra : Brian Simonsen

Dato : 01-12-04 23:14

Hej

Har lige købt en aldi maskine med bluetooth . og så har jeg lige invisteret
i en nokia 6230.

jeg kan sakkens overføre filer ect mellem pcen og telefonen.

Men nå man har installeret nokias pc suite hvor man kan redigere telefonbog
kontakt personer osv så opstår der et stort problem. nokia pc suite kan ikke
finde min telefon den kommer bare og og siger at . tilsutnings type kan ikke
bruge sør for at software / hardware er intaleret korrekt

er der nogle kloge hovder der har et bud på hvad der går galt ?

Mv

Brian

Fra : Janner

Dato : 02-12-04 08:12

> er der nogle kloge hovder der har et bud på hvad der går galt ?
>
> Mv
>
> Brian

Ja du har installeret den pc suite der fulgte med til telefonen ikke ? Jow
garanteret så hent en nyerere fra nokias side så dur det ! Deres connection
manager er forældet i den version du kører

Jan

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 02-12-04 09:06

ved godt du har sendt filer m.m... men er telefonen og computeren
"parret"...? Og har henholdsvis telefon og PC adgang til denne handling
under dine indstillinger for bluetooth... ???

Dennis

P.S gør som Janner siger, opdater Nokia PC suite...
¨

Fra : Brian Simonsen

Dato : 02-12-04 13:10

jeg har installeret den nye software og parret telefone men nokia kommer
stadig op og siger at den ikke kan finde en skid.

jeg køre med nokias 6.4.8 ved ikke om der er en nyere version

mv.

brian

Fra : Zulu

Dato : 02-12-04 16:14

> [...]
> intaleret korrekt
>
> er der nogle kloge hovder der har et bud på hvad der går galt ?

Nokia PC Suite understøtter følgende BT stacks:
Microsoft
Widcomm
Toshiba

Hvis din BT adapter bruger en anden stack kan det højst sandsynligt ikke
bruges med Nokia PC Suite, men da tre ovenstående er de mest almindelige er
risikoen nok ikke så stort.

Men ellers, gør som de andre siger og hent den nyeste PC Suite og sæt din
forbindelse op under "Håndtering af indstillinger".

Zulu

Fra : Brian Simonsen

Dato : 04-12-04 00:30

hej zulu.

det er pænt svært at sætte ens forbindelse op under "håndtering af
indstillinger" når den ikke bliver opdaget der. det er det der er mit
problem

Brian

Fra : Skypost

Dato : 03-12-04 09:14

Køb en Sony Ericsson

Fra : Jørgen

Dato : 06-12-04 23:15

Hej har haft god afaring med service pakke 2 til XP, da den løser problemet
med driver til Bloutools, samtidig har jeg henter den nye svite som
beskrevet i foregående breve og efter at have læst den udvidet
brugsanvisning til telefonen, og prøvet mig frem et par gange virker alle
funktioner, (kan hentes på nokias hjemmeside ) så kører det godt
mvh
Jørgen