Gratis office program
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-12-04 20:33

hejsa

Dette er ikke en reklame men et lille tip til en udemærket
office pakke som både kan tage word dokumenter og regneark osv.

Det er rigtig godt og det bedste er det er gratis.

i kan se mere om programmet og downloade det her http://da.openoffice.org/

Så de penge da sparet :)

Mikkel

Fra : Max

Dato : 01-12-04 20:54

> Dette er ikke en reklame men et lille tip til en udemærket
> office pakke som både kan tage word dokumenter og regneark osv.

Ikke helt, grafiske ting kan der nu godt kommer rod i(i hvert fald i word).
Men ja, det kan da åbne dokumenterne

> Det er rigtig godt og det bedste er det er gratis.

Det fungere ganske fint, og bruger det også selv

/Max

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-12-04 12:35

:D

Fra : Bent Pedersen

Dato : 05-12-04 13:13

Mikkel Christensen wrote:

> :D
Efter min erfaring er der større problemer mellem de forskellige
Word-versioner end mellem Openoffice og Word.
Jeg forstår ikke hvorfor f. eks. de fleste folkeskoler klatter pengene væk
til MS-licenser.