Vil du adoptere denne kat?
Fra : A:H

Dato : 01-12-04 17:08

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 01-12-04 17:40

"A:H" <ah@dk> wrote in message
news:41adec6a$0$231$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> http://www.bonnet-it.dk/annsholm/kat.htm

Den fortjente han... !

Fra : A:H

Dato : 01-12-04 17:50

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse
news:41adf3e4$0$56332$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "A:H" <ah@dk> wrote in message
> news:41adec6a$0$231$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> http://www.bonnet-it.dk/annsholm/kat.htm
>>

> Den fortjente han... !

Han tager det da meget pænt *GG*
Annette

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 01-12-04 18:20

Stakkels misser. Den er jo fuldstændig lammet af panik

Linda

Fra : Soliema

Dato : 01-12-04 19:05

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41adfd2b$0$14240$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Stakkels misser. Den er jo fuldstændig lammet af panik

*LOOOOOOOL*

Hmm jeg syntes ikke lige, at man kan bruge ordet Lammet, da katten jo går
helt amok og fare rundt....

/Anne Mette

Fra : Anja Ploumann Johans~

Dato : 01-12-04 19:22

> http://www.bonnet-it.dk/annsholm/kat.htm

Havde ondt af katten indtil den satte kløer i. Er det det man kalder hævn?
Stakkels mis. Bare den fandt et sted hvor den fik det godt.

MVH Anja

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 01-12-04 20:38

> http://www.bonnet-it.dk/annsholm/kat.htm

Ærgerligt den ikke kan ses i Firefox :(

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Niels Svennekjær

Dato : 01-12-04 23:01

prøv evt. linket direkte hvis du har en player der kan afspille wmv
(xine, mplayer...)

http://www.bonnet-it.dk/annsholm/pinky.wmv

- niels

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 02-12-04 14:30

> prøv evt. linket direkte hvis du har en player der kan afspille wmv
> (xine, mplayer...)
>
> http://www.bonnet-it.dk/annsholm/pinky.wmv
>
> - niels

Tak, det virker...

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 03-12-04 12:49

Hej
Vi har en hittekilling, vi fandt godt nok ejerne, men de ville gerne af med
ham og vi sagde ja, til at have ham og troede han kunne lege sammen med
vores anden hittekilling, som vi fandt i sommer og har beholdt som indekat,
men den store er for grov ved den lille og han trænger sådan til nogen der
har tid og lyst til at kæle og nusse med ham. Hvor gammel han er ved vi
ikke, men vi gætter på måske 6-7 uger. Han er mørkegråstribet og ellers
dejlig, men trænger til lidt sul på kroppen og som sagt til nogle der vil
give ham masser af kærlighed. Vi vil bare have 50 kr. for ham, for vi tror
hvis folk skal betale lidt for ham vil de også tage ham til dyrlægen og hvad
der ellers behøves. Hvis I vil se et billed af ham så send en mail og jeg
sender det til Jer. Han er på Langeland og skal hentes, da vi ikke har bil.
Jeg håber virkelig at nogen vil tage sig af den lille fyr, for det er slemt
når vi ikke kan give ham det han har brug for. Hjælp den lille forladte fyr.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 03-12-04 13:06

Hej
Undskyld, jeg har lige opdaget at jeg har sendt den til den forkerte gruppe.
Undskyld. Jeg ved ikke hvordan man kan slette fra gruppe igen, så jeg håber
I tilgiver mig.

Fra : Denise

Dato : 03-12-04 13:33

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
gruppe.
> Undskyld. Jeg ved ikke hvordan man kan slette fra gruppe igen, så jeg

Hej Alice
Vedr. sletning
Outlook Express - den engelske. Vælg din besked, tryk på Message i
værktøjslinien og vælg Cancel Message.
- den danske ved jeg ikke, men det er feltet til venstre for hjælp.
Du kan ikke se hvis du sletter den, når du allerede har hentet den, men
andre der senere henter indlæg vil ikke få den.

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 03-12-04 13:36

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> wrote in message

Glemte lige at sige. Øv, det er trist det ikke går med sammenføringen
--
Hilsen Denise

Fra : Helle Nielsen

Dato : 01-12-04 21:18

"A:H" <ah@dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bonnet-it.dk/annsholm/kat.htm

Ja jeg kunne så ikke lige se det sjove i den...

Helle

Fra : A:H

Dato : 01-12-04 21:31

Jeg syntes bare den viser at man ikke kan behandle dyr som det passer en!
Annette

Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 01-12-04 21:35

Auuch det må have gjort ondt. Men man kan ikke lade være med at have
ondt af både manden og pinky. Vi må da håbe at pinkys nye/kommende ejer
kan holde bedre styr på ham.

Med venlig hilsen
Maria og Benny Lauritzen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Britta Sørensen

Dato : 02-12-04 00:11

"A:H" <ah@dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tja...
Det her var nu heller ikke lige mig. Den stakkels kat var jo helt vild bange
og skrækslagen stakkels misser. Men den kunne jo ikke vide de gjore det
stykke arbejde for dens skyld :o/
Håber også den har fået et godt hjem, men mon ikke

Mange hilsner Britta

---