Tilføje frame til eksisterende frameset.Hv~
Fra : Fynbo

Dato : 01-12-04 11:19

En der ved hvordan man gør det?
Bruger FP2000.
Sider det skal bruges på er www.katrine2003.dk .
Jeg vil gerne have en ekstra ramme til højre for lyset.

Fynbo

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 01-12-04 13:05

Marker hovedrammen (klik midt på siden, så mainframe bliver fremhævet (blå i
kanten) Fanebladet Rammer på Websider > Opdel ramme > Opdel i kolonner.

Mvh
Charlotte Eglin

Fra : Fynbo

Dato : 01-12-04 14:34

"Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kanten) Fanebladet Rammer på Websider > Opdel ramme > Opdel i kolonner.

Duer ikke..Jeg har et javascript der automatisk loader
hele framesettet hvis der linkes til en underside, så menuen til venstre
altid kommer frem...

Fynbo

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 01-12-04 15:56

> Duer ikke..Jeg har et javascript der automatisk loader
> hele framesettet hvis der linkes til en underside, så menuen til venstre
> altid kommer frem...
>
> Fynbo

Dit javascript kan vel stadig loade hele framesettet, uanset hvor mange
frames det består af?

Charlotte

Fra : Fynbo

Dato : 01-12-04 16:25

> Dit javascript kan vel stadig loade hele framesettet, uanset hvor mange
> frames det består af?
>
> Charlotte

Ja, men jeg kan ikke se/redigerer i min indexfil i frontpage.
Kun i HTML-Mode.
Har jo bare en tom side...

Fynbo

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 01-12-04 23:39

> Ja, men jeg kan ikke se/redigerer i min indexfil i frontpage.
> Kun i HTML-Mode.
> Har jo bare en tom side...
>
> Fynbo

Det forstår jeg ikke. Jeg har også min index-side som frameside, men den
indlæser da de 3 undersider framen består af, akkurat som den gør når man
loader den på nettet.

Charlotte

Fra : Fynbo

Dato : 02-12-04 05:30

> [...]
> indlæser da de 3 undersider framen består af, akkurat som den gør når man

Syntes også det er mærkeligt, men må jo nok bare
kopiere min nuværende indexfil og slette scriptet - redigere
det der skal redigeres - kopiere koden over i den anden index...
Bøvlet, men hvis det duer, så...

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 02-12-04 09:52