Bluetooth headset til Nokia 6600
Fra : Ronay

Dato : 01-12-04 00:09

Er ved at finde et bluetooth headset til min Nokia 6600, har kig på
det fra Logitech...

Er der nogen der har nogle erfaringer med denne kombi af 6600'eren og
headsettet?

Har fundet 2 links, er der en der kan bekræfte at det er det samme
produkt der er tale om?

http://www4.tomshardware.com/mobile/20031112/index.html

Nogen der ellers kan anbefale et headset?

venlig hilsen Ronay

Fra : JMo.

Dato : 01-12-04 00:15

Ronay wrote:

> Har fundet 2 links, er der en der kan bekræfte at det er det samme
> produkt der er tale om?

> http://www4.tomshardware.com/mobile/20031112/index.html

Det *er* begge to den "gamle" Mobile Bluetooth, der udgik af produktion her
i efteråret.

Fra : Ronay

Dato : 01-12-04 09:04

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote in message news:<Xns95B227E7EDF7JMoUsenetPost@212.54.64.134>...

> Det *er* begge to den "gamle" Mobile Bluetooth, der udgik af produktion her
> i efteråret.

Er der så kommet et nyt?
Eller er der et andet som er værd at anbefale?

Fra : JMo.

Dato : 01-12-04 16:26

Ronay wrote:

> Er der så kommet et nyt?

Ja - Mobile Freedom.

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=
2193,CONTENTID=9502

Det er mindre, bruger v. 1.2, og har noisecancel i microfonen. Lydmæssigt
syn's jeg dog ikke at det er helt så godt, og om man kan foretrækker at det
sidder på den ene eller den anden måde er en smagssag.
(Og så er det ikke med cradle - så det kan ikke bruge billaderen)

Ærgeligt at deres Mobile Pro først kommer en gang i løbet af det nye år.
Det sidder på samme måde som det gamle, men har de nye features. (Inkl.
mulighed for billader)

http://www.logitech.com/index.cfm/news/HU/HU,contentid=9393,crid=34

(Der står godt nok at de bliver releaset samtidig - men det passer desværre
ikke)

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 01-12-04 20:30

http://www.modify.dk/?page=products&mode=tlyd&product=btw-5018#btw-5018