Kan man gå på nettet via Bluetooth
Fra : Flemming

Dato : 30-11-04 20:30

Hej

Hvis jeg nu køber sådan en her:
http://www.expansys.dk/product.asp?code=F8T001
og sætter i min pc som har internet adgang,
kan jeg så vi Bluetooth gå på nettet via min mobil ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 30-11-04 20:39

Hej Flemming,

> Hvis jeg nu køber sådan en her:
> http://www.expansys.dk/product.asp?code=F8T001
> og sætter i min pc som har internet adgang,
> kan jeg så vi Bluetooth gå på nettet via min mobil ?

Jeg har set flere eksempler på folk der har gjort det, så JA!

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - Mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Per Bau

Dato : 30-11-04 20:57

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeedSOFA.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set flere eksempler på folk der har gjort det, så JA!

Er du sikker på det? Den anden vej. ja selvfølgelig, men jeg har ikke set
nogen, der kan bruge en bluetoothforbindelse til at gå på nettet fra
mobilen. Så forklar lige nærmere Thomas!
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 30-11-04 21:17

> Er du sikker på det? Den anden vej. ja selvfølgelig, men jeg har ikke set
> nogen, der kan bruge en bluetoothforbindelse til at gå på nettet fra
> mobilen. Så forklar lige nærmere Thomas!

Du mener ikke man kan bruge din WAP eller GPRS forbindelse på
computeren, eller hvordan skal det forståes?

For ja, du kan sagtens "dele" en GPRS forbindelse over BT til din
computer. Bruger det selv en gang i mellem, bare lidt dyrt med 10 kr pr MB..

/Bjarke

Fra : Flemming

Dato : 30-11-04 21:38

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:

> [...]
>
> For ja, du kan sagtens "dele" en GPRS forbindelse over BT til din
> computer. Bruger det selv en gang i mellem, bare lidt dyrt med 10 kr

Det var nærmere den anden vej vi gerne ville, altså du sidder med en mobilos
(evt. smartphone) i stuen og surfer via din adsl forbindelse (over
bluetooth)

--
Mvh. Flemming

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 30-11-04 21:38

> Er du sikker på det? Den anden vej. ja selvfølgelig, men jeg har ikke set
> nogen, der kan bruge en bluetoothforbindelse til at gå på nettet fra
> mobilen. Så forklar lige nærmere Thomas!

Fra nokia:
http://www.nokia.ie/nokia/0,8764,29286,00.html

En campingplads der tilbyder internet via bluetooth til gæsterne:
http://www.nordstrand-camping.dk/Info%20Internet.htm

En guide til nokia 3650:
http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=1202

En guide mere til nokia 3650 (eller symbian telefoner generelt):
http://www.google.dk/search?q=cache:BaUXnqqyZjwJ:forum.talk-mobile.com/showthread.php%3Ft%3D4232

Ericsson P800:
http://www.esato.com/archive/t.php/t-16855

Diverse ericsson telefoner:
http://www.howardforums.com/archive/topic/341129-1.html

--
www.unlockzone.tk - Mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Flemming

Dato : 30-11-04 21:46

Thomas Rasmussen wrote:

> [...]
> http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=1202
>
> En guide mere til nokia 3650 (eller symbian telefoner generelt):

Takker, det ser jo godt ud.... !

--
Mvh. Flemming

Fra : RpR

Dato : 30-11-04 23:39

> Takker, det ser jo godt ud.... !

Bare ærgeligt det ikke virker med telefoner der kører WAP 2.0. Det er
ihvertfadl tilfældet med Nokia's mobiler. 6600, 7610, etc.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 30-11-04 23:56

RpR wrote:
> Bare ærgeligt det ikke virker med telefoner der kører WAP 2.0. Det er
> ihvertfadl tilfældet med Nokia's mobiler. 6600, 7610, etc.

Så installerer man jo bare en anden browser...

Brugte selv Netfront, da jeg havde min SX-1

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - Mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : RpR

Dato : 01-12-04 16:07

> Så installerer man jo bare en anden browser...

Ændrer intet, fra og med 6600 og opefter vil Nokia's S60 telefoner ikke
tillade at man bruger Bluetooth som netværkskilde.

> Brugte selv Netfront, da jeg havde min SX-1

Det er heller ikke en Nokia

--

!

Fra : Per Bau

> [...]