T630 i sort efter unlock
Fra : BearNice

Dato : 30-11-04 19:56

Hej NG

Har lige anskaffet mig en SonyEricsson T630 med abb. hos TDC og
SIM-lock.

Telefonen fungerede upåklageligt med SIM-kort fra TDC.

Ville have SIM-lock fjernet i BatteryStore i Odense, hvilket medførte
at mobilen gik fuldstændigt i sort. Totalt død var den...

BatteryStore fik den tilbage for at køre unlock igen, hvilket medførte
at den nu kan tændes, men ikke kan finde noget net overhovedet. Den
genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
ubrugelig er den lige nu. Også med TDC's SIM-kort.

Da jeg tændte telefonen første gang, brugte jeg kun sms-delen, wap og
telefon.

Har ikke så meget forstand på hardware og software i mobiltelefoner,
og vil derfor høre om der er nogle som kan fortælle mig om disse
problemer kan være normale, og telefonen bare skal have "en tur i
maskinen" igen, eller om der er noget helt galt med telefonen, eller
behandlingen i "maskinen"?

Mvh. Bjørnar
Odense

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-11-04 23:15

On Tue, 30 Nov 2004 19:55:34 +0100, BearNice <svari@gruppen.dk> wrote:

> [...]
>genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
>ubrugelig er den lige nu. Også med TDC's SIM-kort.

Hvad siger firmaet der har låst telefonen op?

PS! Har du spurgt ejeren af gruppen.dk om lov til at bruge den
mailadresse du bruger? Jeg går ud fra, at det er fordi du ikke ønsker
spam - men det er der jo så blot en anden der får! Brug topdomænet
..invalid, hvis du ikke ønsker at angive en mailadresse.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : BearNice

Dato : 02-12-04 01:26

Hej Lasse

BatteryStore gav den en gang mere, og nu virker den fint.

Og du har selvfølgelig ret ang. adresse. Tak for påmindelsen. Er taget
hånd om.

Mvh. B

Fra : helloo.dk

Dato : 01-12-04 00:05

"BearNice" <svari@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
> ubrugelig er den lige nu. Også med TDC's SIM-kort.

Det ses desvære ret tit at der er flere og flere som ikke kan finde ud af at
unlocke telefoner mere.. Hos helloo.dk laver vi gerne din telefon så den
virker 100% igen da vi bruger proff udstyr så har vi ikke alle de problemer
som alle amatørene har..
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : BearNice

Dato : 02-12-04 01:23

Gik ud fra at dette ikke var en markedsplads....

Du svarer ikke på spørgsmålet.

Meget useriøst!

Fra : Insight Data

Dato : 01-12-04 10:19

Hvis du vil have den lavet i Odense er du velkommen til at kikke ind i
forretningen.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : BearNice

Dato : 02-12-04 01:23

Gik ud fra at dette ikke var en markedsplads....

Du svarer ikke på spørgsmålet.

Meget useriøst, er forretningen lige så useriøs?

Fra : Insight Data

Dato : 02-12-04 13:55

Hej Bjørnar

Du må meget undskylde at jeg fik svaret i gruppen (som du bad om). Nu svarer
jeg som privatperson , da du stiller et direkte spørgsmål til mig.
Udover at hænge BatteryStore ud, troede jeg at du efterlyste en hurtig
løsning af problemet, og det var det som jeg kunne tilbyde. Jeg tror at
BatteryStore har løst problemet så hurtigt som det lod sig gøre for dem.
Hvis du fremover får problemer med din(e) telefoner vil det måske være en
god idé at skrive i gruppen, at du kun ønsker svar fra private personer. Så
får du givetvis en masse sludder om mulige fejl fremfor faglig viden og
konkret tilbud om hjælp.

Ingen jeg kender er 100% fejlfri, ikke jeg, ikke BatteryStore, men skulle du
finde vedkommende har jeg en stilling fri.
Det ville sikre den seriøsitet og kompetence som mit firma i forvejen lægger
stor vægt på.

MVH

Michael

Fra : BearNice

Dato : 02-12-04 16:05

Bla-bla-bla, den er for tynd og lidt patetisk.

Jeg ville gerne have noget viden, om et emne og en branche jeg ikke
kender så meget til. I andre grupper jeg i flere år har fulgt, (bl.a.
dk.edb.regneark, dk.edb.tekst og dk.edb.tekst.ms-word) har jeg ikke
støt på lignende misbrug af nyhedsgrupper, som det du og hello
bedriver i denne gruppe (ved ikke om der er flere).
Det er en skam, og vidner om manglende respekt for andre mennesker og
de værdier som disse nyhedsgrupper bygger på.

Du ved, sandsynligvis, lige så godt som jeg, at denne gruppen ikke er
en markedsplads. Så havde den haft 'marked' i navnet.
Jeg kan godt se, at det er fristende at bruge nyhedsgrupperne som
markedsplads, når du har et lille firma som du ønsker succes med, men
jeg tvivler stærkt på, at der er nogle her som ønsker at du gør det.
Brug din viden til at besvare spørgsmålene uselvisk, så tror jeg du
vil få en bedre responce, og et bedre omdømme. Alle her kan jo se at
dit formål er selvisk.
På mit spørgsmål fik jeg kun sludder og ukompetent markedsføring vedr.
dit "firma" fra dig, og ikke den faglige viden som du indirekte hævder
du har.

Mit spørgsmål var som følger:
citat:::
[...]
citat:::slut

Har du forstand på dette kan det da ikke være så svært at svare på?
Jeg har ellers fået, hvad der for mig ser ud som, et kompetent og
seriøst svar fra BatteryStore. - og min telefon virker som den skal
nu.

Mener du helt seriøst at man skal skrive;
citat fra dit svar:::
'kun ønsker svar fra private personer'
citat slut:::

Det er totalt til grin! Sådan har nyhedgrupper aldrig fungeret. God
netikette tilsiger, at man ikke bruger nyhedsgrupper som denne til
Spam / markedsføring.

Mvh. Bjørnar

Fra : Insight Data

Dato : 02-12-04 16:48

God Jul

Fra : DirectX

Dato : 02-12-04 21:13

> [...]
>
> Det er totalt til grin! Sådan har nyhedgrupper aldrig fungeret. God
> netikette tilsiger, at man ikke bruger nyhedsgrupper som denne til

Nææ man bruger dem til at spørge om hjælp, men du er så klog du ikke behøver
hjælp, så hvorfor denne lange stil ?

Mvh
C@ss

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-12-04 00:29

Giver BearMice ret. Hvis de personer der bedriver unlock så gerne vil
informere om et givet emne skulle det vel være en smal sag at henvende sig
som privatperson. At høre den sædvanlige skvada om jeres fortræffeligheder
er efterhånden til at brække sig lidt over. Vis jer som mandfolk og gode
newsbrugere og underskriv jer kun med jeres eget navn og ikke alle Jeres
bannere og selvforherligelse !
/FL