T630 i sort efter unlock
Fra : BearNice

Dato : 30-11-04 19:24

Hej NG

Har lige anskaffet mig en SonyEricsson T630 med abb. hos TDC og
SIM-lock.

Telefonen fungerede upåklageligt med SIM-kort fra TDC.

Ville have SIM-lock fjernet i BatteryStore i Odense, hvilket medførte
at mobilen gik fuldstændigt i sort. Totalt død var den...

BatteryStore fik den tilbage for at køre unlock igen, hvilket medførte
at den nu kan tændes, men ikke kan finde noget net overhovedet. Den
genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
ubrugelig er den lige nu.

Har ikke så meget forstand på hardware og software i mobiltelefoner,
og vil derfor høre om der er nogle som kan fortælle mig om disse
problemer kan være normale, og telefonen bare skal have "en tur i
maskinen" igen, eller om der er noget helt galt med telefonen, eller
behandlingen i "maskinen"?

Mvh. Bjørnar
Odense

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 30-11-04 22:38

> [...]
> problemer kan være normale, og telefonen bare skal have "en tur i
> maskinen" igen, eller om der er noget helt galt med telefonen, eller

Unlock er ikke min stærke side, men hvad siger BatteryStore, hvor du betalte
for at få telefonen låst op? Det må være deres ansvar, at det bliver gjort
rigtigt, og uden at telefonen får problemer efterfølgende.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 02-12-04 21:29

Har fået låst min T630 låst op UDEn noget problem overhovedet, men der STOR
forskel på
Unlockere.

Har fået fucket 5 nokiaer op, men de er fixet igen...

Henrik