N6600 - får kun kuvert i hjørnet ved sms (~
Fra : Jan Skov

Dato : 30-11-04 17:07

Hejsa
Havde et spørgsmål ang nokia 6600, hvor jeg kun fik kuverten i højre hjørne.
Ingen lyd, og ikke det store billede med x nye beskeder.
Jeg har nu fået opdateret softwaren, men det er stadig ikke løst. - så den
er sendt ind igen ;(

Nogen der har erfaringer med det problem - og hvad de kan gøre/hvor meget
der skal til før de ombytter telefonen - den er 6 mdr. gammel.

/Jan
www.kennel-grejsdalen.dk

Fra : RpR

Dato : 30-11-04 23:37

> Nogen der har erfaringer med det problem - og hvad de kan gøre/hvor meget
> der skal til før de ombytter telefonen - den er 6 mdr. gammel.

Du har self' prøvet en hardformat af telefonen ikke? Noget med at holde 3
taster nede under opstart. Søg efter "nokia 6600 codes" på google.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Peter

Dato : 01-12-04 19:32

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Og det er ikke fordi den er fyldt op med beskeder ? Mindes den
problemstilling - men hvad siger din brugervejledning ?
Peter

Fra : Jan Skov

Dato : 03-12-04 16:18

"Peter" <p_dahl@SLETTEStiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og det er ikke fordi den er fyldt op med beskeder ? Mindes den
> problemstilling - men hvad siger din brugervejledning ?

Nej, den er ikke fyldt op - har dem gemt på hukommelseskortet, hvor der er
plads.. og desuden har jeg slettet godt 200 beskeder ;)
Men den er indsendt igen, så må bare vente :(

/Jan
www.kennel-grejsdalen.dk

Fra : Ronay

Dato : 03-12-04 13:22

"Jan Skov" <janskovchristensen@hotmail.comx> wrote in message news:<coi5n1$204$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
>
> Nogen der har erfaringer med det problem - og hvad de kan gøre/hvor meget
> der skal til før de ombytter telefonen - den er 6 mdr. gammel.

Har nogle gange samme problem...
Skal også have sendt min til rep.....