Nokia 6230 cover - hvor?
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 30-11-04 14:11

Hvor finder jeg de billigste originale Nokia cover til 6230 på nettet?

Mvh.

Mads

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 30-11-04 15:42

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> wrote in message
> Hvor finder jeg de billigste originale Nokia cover til 6230 på nettet?

Jeg har lige fået nogle på lager de koster 150,- stykket (ved ikke om det er
det billigste , men jeg har ikke selv set dem billigere)

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-11-04 17:59

"www.Guezz-Shop.dk" <news2@guezz.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> det billigste , men jeg har ikke selv set dem billigere)

Det er da en ganske rimelig pris du har på covers originale som uoriginale,
er de uoriginale i en god kvalitet? Jeg kan se at der ikke er farver
(grønt/rødt rør og de to blå streger) på de keypads der følger med de
uoriginale covers, men det ser ud som der er på den keypad til en tyver er
det korrekt? Det er til Nokia 6100 det jeg har set på.

Med venlig hilsen Kim

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 30-11-04 18:11

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> uoriginale covers, men det ser ud som der er på den keypad til en tyver er
> det korrekt? Det er til Nokia 6100 det jeg har set på.

De uorginale covers i en udemærket kvalitet og passer meget godt på
telefonen , dog bliver de lidt hurtigere slidt end et originalt cover.

Ja de løse keypads til nokia 6100 er Orignale , og derfor er der også farve
på dem