Billigste net ml. 2 pc'er?
Fra : Torben Larsen

Dato : 30-11-04 10:54

Hvad skal man købe for at få 2 pc'er på nettet billigst muligt ?
Det skal være en løsning hvor enten den ene, eller den anden, behøver at
være tændt
for at komme på.
De 2 pc'er står lige ved siden af hinanden, og kører begge XP Pro sp2.
Har webspeed 256/128, kabelmodem på netkort.
Evt. et link til opsætning og config. ??

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk
Det er med vilje at det er min rigtige adresse,
spamfiltre skal trænes, og spam skal bounces )

Fra : Jan

Dato : 30-11-04 11:19

> De 2 pc'er står lige ved siden af hinanden, og kører begge XP Pro sp2.
> Har webspeed 256/128, kabelmodem på netkort.
> Evt. et link til opsætning og config. ??

Dlink 604

Fra : NoMan

Dato : 30-11-04 12:50

Hej

Du skal bruge en Router med switch, som Jan skriver er D-604 billig, den kan
købes i her
http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=DK26561
Ellers finde en forhandler her hvis du ikke har noget imod at handle på
nette.
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=67&Parent=&Producent=0&Rating=0&Max=400&Soegeord=&Direction135=2&Sorted135=&Equal138=&Equal132=&Equal140=&Equal643=&Submit.x=0&Submit.y=0
Router sætte mellem webspeed kabelmodem og computeren, det skulle være lige
til, plejer ikke at skabe de store problemer, det er først når man skal åbne
porte til msn, ftp m.m.

vh

Fra : *XxX*

Dato : 30-11-04 16:25

"Torben Larsen" <torben-larsen@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> Har webspeed 256/128, kabelmodem på netkort.
> Evt. et link til opsætning og config. ??

Ekstra IP = 10 kr

Så kan du enten putte en switch på nettet eller sende internet til den ene
over USB.

Forudsætter at du har et kabel modem.

Fra : Torben Larsen

Dato : 01-12-04 08:39

1000 tak for hjælpen, har bestilt en D-Link switch/Router hos
www.shag.dk, 324,-kr. incl. fragt. Det kan nok ikke gøres meget billigere.

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk