Formular - nyhedsbrev tildeling?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 30-11-04 03:58

Jeg giver op. Hvordan dælen laver man en formular der tillader en bruger at
indtaste sin mailadresse og blive tilmeldt på en allerede eksisterende
mailliste? Jeg har siddet og bakset med at få en sådan til at virke på et
site, men skidtet virker ikke og forskellige hjælpesites har ikke været til
meget hjælp.

Jeg har prøvet at kopiere html-kodning fra sites med tilsvarende formularer,
men skidtet virker ikke. Skal man koordinere et eller andet med udbyderens
server?

Al hjælp er velkommen. Mit foreløbige resultat kan ses nederst på
www.bitfrost.dk/index_copy.html

--
CITIZEN ANTI-TERROR READINESS
Should you be standing in a tall building looking out the window and see a

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 30-11-04 09:05

> [...]
> men skidtet virker ikke. Skal man koordinere et eller andet med udbyderens

Prøv at se dette link, måske her er noget du kan bruge.

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/mailform.asp

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 30-11-04 09:07

C. H. Engelbrecht wrote:
> [...]
> server?
>
> Al hjælp er velkommen. Mit foreløbige resultat kan ses nederst på

Jeg ser du kan bruke php på dine sider. Det skulle
være en smal sak å få til et formular som sender
deg en email med brukerens emailadresse. Hvis
dette er alt du trenger, kan jeg hjelpe deg...

--
Inger Helene Falch-Jacobsen
http://home.no.net/ingernet/

Fra : Pilgaard

Dato : 30-11-04 20:38

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev

> Al hjælp er velkommen. Mit foreløbige resultat kan ses nederst på
> www.bitfrost.dk/index_copy.html

Hvad med at bruge en af de mailinglister der findes, der skal du bare
kopiere en lille kode ind så virker alt eks. www.mailinglist.dk

/Pilgaard