Stofa og router
Fra : Ukendt

Dato : 29-11-04 22:56

Hejsa.
Jeg har stofanet 2m/bit og vil gerne har koblet 2 pc'er på. Kan jeg gøre det
med en router, og i så fald kan jeg få en anbefalet?
På forhånd tak.

Fra : JSH [9800]

Dato : 30-11-04 00:07

"Tommy & Mille" <simmenaessnabelamail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Jeg har stofanet 2m/bit og vil gerne har koblet 2 pc'er på. Kan jeg gøre
> det med en router, og i så fald kan jeg få en anbefalet?
> På forhånd tak.

Ja.
D-Link DI-604

Fra : Jan

Dato : 30-11-04 11:18

> Ja.
> D-Link DI-604

Nemli ja det er bare sætte stikkene i så kører det ... hvis du vil være fri
for logg på støjfanet tager du routerens mac adresse og tilmelder på stofas
side som always on. Så tror stofa at routeren er dit netkort i din maskine
og det kører som en hvilken som helst anden ADSL forbindelse.

Hygge

Jan