hul igennem til databasen
Fra : Knud Haugmark

Dato : 29-11-04 22:23

Prøv at kigge her:

http://www.haugmark.dk/getdata.php

Her er det jeg har skrevet. Har connection stringen fra udbyderen b-one. De
har phpadmin installeret. Jeg har oprettet databasen der.

Det er foreløbig bare et forsøg på at komme igennem til databasen, der
faktisk eksisterer.

Detr virker, når jeg skriver koden uden conn string i forespørgelsvinduet i
phpadmin.

Jeg har naturligvis skrevet det rigtige password.

Hvad er der galt?

Tak for hjælp

Knud

<?php

$db=mysql_connect("localhost","haugmark_dk","passw");

mysql_select_db("haugmark_dk",$db)

mysql_query("SELECT * FROM `booking` LIMIT 0 , 30" )

?>

Fra : René Jensen

Dato : 29-11-04 23:33

"Knud Haugmark" <haugmark@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> $db=mysql_connect("localhost","haugmark_dk","passw");
>
> mysql_select_db("haugmark_dk",$db)
>
> mysql_query("SELECT * FROM `booking` LIMIT 0 , 30" )

Hej Knud,

i dette :
mysql_query("SELECT * FROM `booking` LIMIT 0 , 30" )

skal `booking` se sådan ud booking

og er det meningen at der skal være mellemrum mellem 0 & , & 30??
jeg ville rette det hele til

mysql_query("SELECT * FROM booking LIMIT 0,30" );

med venlig hilsen
René Jensen
TekIt.dk
Gratis mobiloplåsning / unlock.
Tjek min nye beta version på http://tekit.dk/new_version

Fra : Morten Fangel

Dato : 30-11-04 16:51

> $db=mysql_connect("localhost","haugmark_dk","passw");
Er du sikker på at det er localhost ? mange gange har webhoteller andre
hosts, fx mysql01.udbyder.dk, eller db.dit-domaine.dk

Dette står i den mail du har modtaget fra B-One ang. MySQl

Morten

Fra : Andreas M.

Dato : 01-12-04 00:20

Morten Fangel wrote:

> Er du sikker på at det er localhost ? mange gange har webhoteller andre
> hosts, fx mysql01.udbyder.dk, eller db.dit-domaine.dk

Yep, b-one kører med mysql på localhost.