Tiscali på røven?
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 29-11-04 19:51

Mail har fungeret dårligt hele dagen...

www.tiscali.dk er nede...

Vi har mistet emails i en lang periode. Tiscali benægter.....

Tiscali-medarbejdere gået grædende hjem?

Jesper

Fra : Madsen

Dato : 29-11-04 20:06

Jesper Nielsen wrote:
> Mail har fungeret dårligt hele dagen...

Har den fungeret i dag ?

> www.tiscali.dk er nede...

Har været inde på siden inden den blev helt dårlig, men der var ingen
forklaring på at de skulle have problemer med mail, men den har ikke svaret
den sidste time eller mere, og deres status nævner det ikke med et ord.

> Vi har mistet emails i en lang periode. Tiscali benægter.....

Men deres side svarede skrev de om problemer for nogle dage siden, men det
er nok dem der ikke er løst.

> Tiscali-medarbejdere gået grædende hjem?

Sikkert for den er stadig nede ( næsten den svare med fejl) så hvis de
påstår at der ikke er noget galt har de et troværdigheds problem

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-11-04 20:44

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Sikkert for den er stadig nede ( næsten den svare med fejl) så hvis de
> påstår at der ikke er noget galt har de et troværdigheds problem

Kan ikke komme ind på min 12move konto hos tiscali....

Venligst

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 29-11-04 22:43

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote:

>Mail har fungeret dårligt hele dagen...

Her til aften har jeg snakket med to der bruger Tiscali, og de havde begge
problemer med mailserveren...

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Philip Kofoed

Dato : 29-11-04 23:14

Hej,

> Mail har fungeret dårligt hele dagen...

Ja, den siger forkert brugernavn/password ;) Jeg har snakket med en
anden som heller ikke kunne hente mails.

> www.tiscali.dk er nede...

Ja, på et tidspunkt kunne jeg efter laaaang til komme ind på siden, som
dog også indeholdt flere http fejl.

> Vi har mistet emails i en lang periode. Tiscali benægter.....

Det har jeg så vidt jeg ved ikke været ude for.

mvh
Philip Kofoed

Fra : Claus Olesen

Dato : 30-11-04 02:14

2004-11-28    Start kl. 21:42    Slut kl. Ukendt
Berørt: Mail kunder

I forlængelse af vores mail problemer de sidste uger
er der desværre opstået endnu et problem.

Vores systemadministratore arbejder på at løse problemet i
samarbejde med leverandøren af vores mailserver software.

Problemet kan give sig udslag i at det kan være svært at
hente post via POP3, webmail kan være utilgængelig og i
enkelt tilfælde kan mailserveren afvise post med besked om
at modtagere er ukendt, ligesom at mailserveren kan afvise
forbindelser helt.

Beklager den sene annoncering, vi vil løbende følge op på
denne annoncering.
*************

Taget fra Tiscali's driftstatus side

C.O.
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me

Fra : brian

Dato : 07-12-04 00:24

Tiscali har haft mail problemer gennem lang tid

Jeg har selv modtaget mails der var op til 14 dage forsinket.

Jeg har for 14 dage siden flyttet en stak domainer vær fra tiscali i
ekspresfart selv om der var betalt til en gang næste år

Det er lige som om tiscali ikke kan vil eller er dygtige nok

Fra : F.Larsen

Dato : 29-11-04 23:09

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message
> Mail har fungeret dårligt hele dagen...

ja, også her. Mail til min tiscali konto bliver returneret med fejl om at
kontoen ikke findes.
Jeg kan godt hente mail fra den - mailboksen er bare altid tom :=(

--
Flemming