Kat trækker ud i toilettet
Fra : Karina Nielsen

Dato : 29-11-04 18:27

Hejsa gruppe,

den anden morgen da jeg stod og redte hår inden jeg skulle ud af døren
og på arbejde, syntes Perle det var en genial god ide at hoppe op på
toilettet og derfra komme op til håndvasken, men inden hun når så langt
får hun trækket ud i toilettet ved at stille sig på den "knap" man gør
det på.

Hun kigger straks ned på toilettet og man kan bare se på hende - "hvad
var nu det" og hun bliver ved med at kigge.... He he, en forskrækkelse
måske:)

Syntes lige jeg ville dele det med jer.

Karina

Fra : Denise

Dato : 29-11-04 19:17

Karina Nielsen wrote:
> [...]
>
> Hun kigger straks ned på toilettet og man kan bare se på hende - "hvad
> var nu det" og hun bliver ved med at kigge.... He he, en forskrækkelse

Ha ha, det gjorde vores også da de var mindre. Man lå i sengen og var ved at
sove, og så kunne man høre der blev trukket ud. Opdager så at manden da
ligger ved siden af, og så er det man tror på spøgelser

--
Hilsen Denise

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-11-04 22:22

Karina Nielsen wrote:

> [...]
>
> Hun kigger straks ned på toilettet og man kan bare se på hende - "hvad
> var nu det" og hun bliver ved med at kigge.... He he, en forskrækkelse

Min kat har kun presteret at falde ned i toilettet. Men det så nu også meget
sjovt ud. Vandet der nede smager åbenbart bedre end det i skålen?!?!

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Frk. Clausen

Dato : 30-11-04 09:14

Mine katte synes også det er hylende morsomt når de hører den lyd der kommer
når der bliver trukket ud i toilettet.

-- /Kristina www.smukke-engel.webbyen.dk

Fra : Kate

Dato : 04-12-04 10:49

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> wrote in

> Mine katte synes også det er hylende morsomt når de hører den lyd
> der kommer når der bliver trukket ud i toilettet.

Det kan Mowgli også godt li' Han skal glo ned i toilettet hver
gang. Heldigvis lagde han ikke 2 og 2 sammen, da han en dag selv fik
trukket ud

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-11-04 12:18

Karina Nielsen <Karinanielsen@nospamhotmail.com> writes:

> [...]
> toilettet og derfra komme op til håndvasken, men inden hun når så
> langt får hun trækket ud i toilettet ved at stille sig på den "knap"

Den har Anastacia også lavet et par gange, mens jeg sad på
toilettet...
Ikke helt så fedt

Men ellers er låget nede hele tiden, (når jeg altså ikke er på bakken)
har købt sådan et klistermærke med teksten "luk låget - jeg kan ikke
svømme" omkring et billede af en kat. Ved ikke lige hvor man kan købe
dem ellers for jeg købte mit på en udstilling...

> Syntes lige jeg ville dele det med jer.

Mange tak, katte er ofte årsag til mange sjove oplevelser

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Lasse Jensen

Dato : 01-12-04 07:39

http://ducttape.dyndns.dk/pictures/1067598331588.jpg

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]