Ny motor til min Scampi 30
Fra : Morten Mikkelsen

Dato : 29-11-04 14:45

Ohøj

Vi skal have ny motor i vor Scampi 30 - Og så har jeg jo rat mange
spørgsmål.

Nu har vi en Yanmar 8ysb og vil skifte den med en Lombardini LDW 702 M -
Skulle efter sigende passe på soklen.

Den gamle er med u - manifold og vandlås

Hvorfor bruger man U - manifold ??

Mvh - Mikkel

Fra : Curt Kristiansen

Dato : 29-11-04 18:29

Hej Morten.
Kan kun anbefale Lombardini. Har selv lagt den 3 cylindrede 27 HK i min
Great Dane 28. Den spinder som en missekat og bruger kun halvt så meget
diesel, som den gamle Volvo MD2B.
Curt
s/y Quetzal