Lille og billigt webcam
Fra : Martin Hansen

Dato : 29-11-04 14:45

Hej

Jeg skal have et lille og billigt trådløst webcam. Det skal ikke kunne række
ret langt (et par meter i samme rum). Kvaliteten af billedet skal
naturligvis heller ikke være perfekt, bare man kan se hvem/hvad er på
billedet :)

Er der nogen som har noget forslag?

Jeg har kigget lidt på: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39786

Som desværre ikke er trådløst, men kan man ikke sætte et eller andet usb
hardware på så det er trådløst?

På forhånd tak!

Fra : Ricko.

Dato : 29-11-04 15:14

"Martin Hansen" <hansa_marty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har kigget lidt på: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39786
>
> Som desværre ikke er trådløst, men kan man ikke sætte et eller andet usb

Nu ved jeg ikke hvad du mener med billig , for den slags koster , men her er
et link
http://www.elsborglink.dk/butik.php?sektion=vis_nye_prod