afsteminigs boks
Fra : A:H

Dato : 29-11-04 09:42

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Hvordan laver man en afstemningsboks på sin hjemmeside ?
Jeg bruger frontpage 2003

Annette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-11-04 15:14

A:H skrev:

>Hvordan laver man en afstemningsboks på sin hjemmeside ?

Det er nemmest at bruge en ekstern tjeneste, f.eks.
http://quickpoll.eplugs.net/Plugs/.QpBasic/w3/welcome

Ellers skal du over i noget serverside som asp eller php og en
database.
--
Knud

Fra : A:H

Dato : 29-11-04 17:15

> Det er nemmest at bruge en ekstern tjeneste, f.eks.
> http://quickpoll.eplugs.net/Plugs/.QpBasic/w3/welcome
>
> Ellers skal du over i noget serverside som asp eller php og en
> database.
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Tak skal du have!
Nu bliver jeg helt nervøs og spørger dumt! Hvad er topposter ????

Annette der ikke håber hun har gjort noget forkert.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-11-04 18:24

A:H skrev:

>Nu bliver jeg helt nervøs og spørger dumt! Hvad er topposter ?

En der svarer over det citerede, som det framgår af linket på i
min signatur, som er en standard, der bliver sat ind, så det er
ikke møntet på nogen bestemt.

>Annette der ikke håber hun har gjort noget forkert.

Nej, det er fint.
--
Knud

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-11-04 11:01

Kære Annette-
Der er et par ting, du skal vide om Knud: han er et venligt menneske, der
ved en pokkers masse om javascripts m.m. og han boltrer sig som regel inde i
denne gruppe. Derfor er hans svar som regel lærerige og vedkommende.
Men han har en forfærdelig brist: han kompenserer for sin venlighed ved at
lege netpoliti. Han elsker at fange en eller anden i "overtrædelse af
netiketten", så at han mener at du har lavet det helt fint, er et stort
kompliment - større ære kan du ikke opnå i denne verden.

Så lyt endelig til Knud - og det mener jeg alvorligt: han ved meget og
virker dygtig -men lad være med at lade dig gå på af hans små svagheder,
herunder trangen til at lege netpoliti - det må være en brist i hans
opdragelse, der gør det.

--
ahw - der topposter som regel for at "glæde" Knud eller når han finder det
fornuftigt.

Fra : Pilgaard

Dato : 30-11-04 20:39

"A:H" <ah@dk> skrev

> Er der nogen der kan hjælpe mig?
> Hvordan laver man en afstemningsboks på sin hjemmeside ?
> Jeg bruger frontpage 2003

reklamer.

/Pilgaard