TDC beskedcentral nummer
Fra : Martin P.

Dato : 28-11-04 22:51

Hvilket nummer skal indtastes som beskedcentral når man har TDC?

- Martin

Fra : Ped

Dato : 28-11-04 23:03

Martin P. wrote:
> Hvilket nummer skal indtastes som beskedcentral når man har TDC?
>
> - Martin

+4540390999

Fra : Th Frydensberg

Dato : 28-11-04 23:07

"Martin P." wrote:

> Hvilket nummer skal indtastes som beskedcentral når man har TDC?
+45 40390909

Fra : Martin P.

Dato : 28-11-04 23:12

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> +45 40390909

Det virker ikke. Beskederne bliver sendt, men de kommer ikke frem.

Jeg har plusnet så jeg ved ikke om det har noget at sige?

Det underlige er at jeg har haft min simkort i en PDA og da jeg sætter
simkortet i min egen telefon igen er der ikke defineret noget nummer som
Beskedcentral nummer. Totalt sort.

- Martin

Fra : Michel Christensen

Dato : 29-11-04 09:23

Martin P. wrote:
> Det virker ikke. Beskederne bliver sendt, men de kommer ikke frem.
>
> Jeg har plusnet så jeg ved ikke om det har noget at sige?

Det har intet at sige, at du har plusnet. Evt. kan du få din telefon
genstartet på centralen, ved at ringe til plusnet kundeservice 80808090.

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Th Frydensberg