Pris på slagstift+skæftetilpasning
Fra : NI

Dato : 28-11-04 21:10

Har for nylig lånt / overtaget en AYA s/s af min gamle bedstefar, og har
netop opdaget at den trænger til at få skiftet den ene slagstift, hvad vil
sådan noget koste? Samtidig er jeg ikke helt sikker på at den passer særlig
godt til mig, hvorfor jeg overvejer at få skæftet tilpasset, hvis nogen kan
hjælpe med en ca. pris vil det bare være super. Eventuelt nogle steder hvor
det kan anbefales at få det gjort omkring Århus?

Mvh Niels

Fra : sailor99

Dato : 29-11-04 12:03

Hej!

Ved ikke, om de fortsat eksisterer, men før var der Nysted & Krabbe.

Mvh
Georg

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 29-11-04 12:48

> Ved ikke, om de fortsat eksisterer, men før var der Nysted & Krabbe.

http://www.nystrom-krabbe-as.dk
Det gør de åbenbart,

MVH

Lars Bisgaard