Skalare/ynglepleje
Fra : A:H

Dato : 28-11-04 20:17

Jeg har lagt en lille film på min hjemmeside med mine to Skalare der passer
deres larver/unger.
Man kan se at deres underlæbe er hævet midt på! Er det fordi den bliver
blødere når de har unger! som de jo tager i munden hele tiden?
De to skalare her haft unger mange gange og det er det samme med underlæben
hver gang!
Filmen kan ses her!
http://www.bonnet-it.dk/annsholm/akvarium_.htm

Annette

Fra : Fessor

Dato : 27-11-04 22:45

> Filmen kan ses her!
> http://www.bonnet-it.dk/annsholm/akvarium_.htm
>
> Annette

Lyder meget spændende men jeg kan af en eller anden grund ikke finde filmen
??? Flotte billeder ellers

MVH
Claus

Fra : BC

Dato : 29-11-04 00:11

> Lyder meget spændende men jeg kan af en eller anden grund ikke finde
> filmen ??? Flotte billeder ellers

den ligger helt nede i bunden, rigtig fine optagelser iøvrigt

mvh Brian

Fra : A:H

Dato : 29-11-04 10:33

"BC" <den.dur.slet@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> den ligger helt nede i bunden, rigtig fine optagelser iøvrigt
>
> mvh Brian

Tak
Jeg har været nød til at komprimere filmen meget, den originale er langt
bedre, jeg pudser lidt videre med den, jeg har desuden ikke fået det hele
med! som jeg gerne ville .
Jeg laver et nyt indlæg når den nye forhåbentlige bedre kvalitet er der
Annette

Fra : A:H

Dato : 29-11-04 11:15

Så er den ved at blive oploadet, men i skal være forberedt på at den er stor
274646 kb

Fra : A:H

Dato : 29-11-04 13:35

"A:H" <ah@dk> skrev i en meddelelse

> Så er den ved at blive oploadet, men i skal være forberedt på at den er
> stor 274646 kb

undskyld 26,8 mb