Brugt bærbar
Fra : Kenneth Felber

Dato : 28-11-04 16:10

Nogen der enten har eller ved hvor jeg kan få fat i en brugt bærbar til
max 4000 kr. Den skal hovedsageligt bruges til tekstbehandling, men må
gerne have lidt power så jeg kan se video eller music...

Kenneht

Fra : Kim, Aalborg

Dato : 28-11-04 16:15

> Nogen der enten har eller ved hvor jeg kan få fat i en brugt bærbar til
> max 4000 kr. Den skal hovedsageligt bruges til tekstbehandling, men må
> gerne have lidt power så jeg kan se video eller music...

Hvad med at spørge i dk.marked.privat.edb.pc? Der sælges hele tiden bærbare
computere i den størrelsesorden og pris du selv omtaler.

Mvh. Kim, Aalborg.

Fra : Jakob

Dato : 28-11-04 17:29

Kenneth Felber wrote:
> Nogen der enten har eller ved hvor jeg kan få fat i en brugt bærbar til
> max 4000 kr. Den skal hovedsageligt bruges til tekstbehandling, men må
> gerne have lidt power så jeg kan se video eller music...

www.dba.dk er da en mulighed, her vil jeg lige slå et slag for
thinkpads. De er noget dyrere brugte men de har en kvallitet der holder
godt. Har selv købt en brugt t23 og selvom det ikke er en sprinter er
den superkompakt, og virker solid.

MVH

Jakob