Hvordan kommer jeg igang med at komme på j~
Fra : Bjarne Aspevik

Dato : 28-11-04 15:12

Hej

Jeg er ny jæger - dvs. det er en go del år siden jeg har taget jagttegn, men
er aldrig kommet igang - det vil jeg meget gerne nu, men hvordan kommer jeg
i forbindelse med nogen jægere, som mangler en hyggelig fætter på 44 år.

Jeg har ingen hund, da jeg har delt hus og hjem med en pige, som er
allergisk over for dyr med hår - så jeg er lidt på bar bund.

Er der nogen der har nogen gode råd - tips - eller andet - så er jeg meget
åben for forslag.

På forhånd tak
Vh
Bjarne Aspevik

- Telefon 49 22 15 17
- mail: baspevik@hotmail.com

Fra : Highserver

Dato : 28-11-04 16:55

Hej Bjarne

Start med at komme i din lokale jagtforening så finder du nogle mennesker du
snarker godt med og hvis du er heldig er der nok en der tager dig med!!!

Hilsen Jakob.