Forklæde med ærmer
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-11-04 11:33

Hvor køber man et plastforklæde med lange ærmer ?
Dem, som jeg har set begynder ved str. 110 og det er for stort. Vi skal
bruge str. 86.

Henriette Døssing

Fra : Cat

Dato : 28-11-04 12:35

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man et plastforklæde med lange ærmer ?
> Dem, som jeg har set begynder ved str. 110 og det er for stort. Vi skal
> bruge str. 86.
>
> Henriette Døssing

Ikea? Panduro hobby?

Tine

Fra : karsten & Pia

Dato : 28-11-04 13:57

> Hvor køber man et plastforklæde med lange ærmer ?

Babysam har dem til 135 kr.

MVH Pia

Fra : Bettina Svendsen

Dato : 28-11-04 18:02

Hej Henriette

Jeg har da et du kan få til Sofie. Vi bruger det ikke selv :)

Mvh,

Bettina

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-11-04 07:15

Bettina Svendsen (mikro@mikro.dk) skrev følgende:

> Hej Henriette
>
> Jeg har da et du kan få til Sofie. Vi bruger det ikke selv :)
>
> Mvh,
>
> Bettina

Det vil jeg da meget gerne

Henriette Døssing