Billede der følger underkant af browser
Fra : CyberKing

Dato : 27-11-04 16:42

Er der nogen, der kan finde ud af, hvordan man får et billede til at følge
underkanten af browser-vinduet, når man ændrer størrelsen af vinduet? Hvis
du ser på www.boelgen.dk forstår du måske, hvad jeg mener. Denne side er
lavet i php og jeg kan ikke se hvordan den "effekt" er lavet. Er der nogen
der har en ide?

På forhånd tak.

Kim

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 27-11-04 22:17

CyberKing wrote:
> [...]
> lavet i php og jeg kan ikke se hvordan den "effekt" er lavet. Er der nogen

body {
background-image:
url("img/background.gif"); background-repeat:
no-repeat;
background-position: right bottom;
background-attachment: fixed
}

Det har ingenting med php å gjøre, du kan ha det
samme om filendelsen er htm eller html.

--
Inger Helene Falch-Jacobsen
http://home.no.net/ingernet/

Fra : CyberKing

Dato : 27-11-04 23:56

"Inger Helene Falch-Jacobsen" <Inger@neseblod.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> fixed
> }
>
> Det har ingenting med php å gjøre, du kan ha det samme om filendelsen er

Tak for er hurtigt svar, som virker helt perfekt!

Kim