Nu må i lige hjælpe mig......
Fra : Tikka

Dato : 27-11-04 16:07

Hej Gruppe.

Når jeg er på jagt fryser jeg ALTID mine tæer........

Hvad gør i for ikke at fryse Jeres tæer ???

Bruger i nogle specielle sokker ???

Bruger i to par ??? Et par svedtransporterede og nogle varme uldsokker
uden på ???

Hvad gør i egentligt.....

Jeg går selv i tennis sokker med islændersokker uden på. (Det er KOLDT)

Jeg bruger vandre støvler, eller Neopren gummistøvler....

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh. FROSTPINDEN

Fra : Torben F@rum

Dato : 27-11-04 19:20

Hvis du ser indlæg 4 dage tilbage i gruppen .....

--
Med venlig hilsen Torben Farum, 9300 Sæby

Fra : Morten Holst

Dato : 27-11-04 20:32

Hej Tikka.

Jeg skrev et indlæg d. 23 om netop det emne...

Hop et par dage tilbage og læs dette for der kom mange rigtig gode svar.

Morten Holst