Rep af Nokia 3100, højtaler
Fra : Kate

Dato : 27-11-04 15:36

Min Nokia 3100 blev meget tavs forleden dag, en dag hvor jeg
naturligvis havde _meget_ brug for den Nomalt bruger jeg den mest
til sms, men lige den dag ventede jeg en vigtig oprigning

Jeg fandt ud af at det må være højtaleren der er stået af, for retsen
af telefonen virker upålageligt.

Kender i nogen, i Københavnsområdet, som kan reparere sådan en tlf.
nærmest på stedet? Eller kan jeg lige så godt bare købe en ny tlf.?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Calle.

Dato : 27-11-04 15:49

Kate wrote:
> [...]
>
> Kender i nogen, i Københavnsområdet, som kan reparere sådan en tlf.
> nærmest på stedet? Eller kan jeg lige så godt bare købe en ny tlf.?

Ja, eller du har sat den på lydløs, eller mutet den
--
Calle.

Fra : Kate

Dato : 27-11-04 20:19

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in

> Ja,

Øhhh, ja til hvad?

> eller du har sat den på lydløs, eller mutet den

Nej, det har jeg naturligvis undersøgt først.

Fra : Calle.

Dato : 27-11-04 21:53

Kate wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> wrote in