fravælge mapper under opdatering
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 27-11-04 15:44

Hej NG

Vi er to der administre forskellige dele af et website og den anden
bruger FP til uploade sine ændringer. Problemet er bare at den del jeg
administrere blandt andet indeholder upload og download-funktioner og
der bliver derfor jævntligt skiftet u i filerne på siteet. Men når den
anden opdare med FP så ligge der også alle de gamle filer op igen som er
blevet slettet på server, fordi de er blevet hentet ned sidst han
opdaterede den version af sitet han har på sin PC.

Så mit spg. er om der en måde man kan får FP til ikke at røre bestemte
mapper på ens site?

--
Simon Moore Højer
http://www.usenet.dk/netikette/larm.html

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 00:48

"Simon Moore Højer" <simonhoejer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> version af sitet han har på sin PC.
>
> Så mit spg. er om der en måde man kan får FP til ikke at røre bestemte

I kan prøve om versionsstyring af dokumenter i FP er noget I kan bruge. Find
det i Hjælpefunktionen.

mvh
Ulrik