BTC DVD Brænder
Fra : Leif Lassen

Dato : 27-11-04 14:17

Hej

Kvickly og Kvickly Extra har en BTC DVD brænder i næste uge til 499,-
kr.
En BTC DRW-104M blev testet i Datatid i dec. 2003 for at være den
bedste og billigste.
Kvickly´s er selvfølgelig en anden model med 8 x DVD, men den har
alligevel min interesse på baggrund af testen.

Er der nogen, som kender Kvickly´s model?
Er den god nok?

LL

Fra : Anders pedersen

Dato : 27-11-04 14:45

On Sat, 27 Nov 2004 14:16:56 +0100, Leif Lassen wrote:

> [...]
> alligevel min interesse på baggrund af testen.
>
> Er der nogen, som kender Kvickly´s model?

det ved de nok
i dvd gruppen
dk.edb.hardware.drev.dvd

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Leif Lassen

Dato : 27-11-04 14:57

On Sat, 27 Nov 2004 14:45:22 +0100, Anders pedersen
<anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

>det ved de nok
>i dvd gruppen
>dk.edb.hardware.drev.dvd

Tak for det.
Jeg var ikke opmærksom på, at der er en DVD gruppe

LL

Fra : devilman

Dato : 27-11-04 20:42

nej...........hold dig langt væk hvis det er en: DVDRW IDE1008
jeg har prøvet den......argggggggggg.......

køb en af de to fra http://www.wesellcd.com
Pioneer DVR 108
NEC-ND3500A