spædbarn med "bævende" læber
Fra : K-man

Dato : 27-11-04 14:05

Vores oige (3 uger gl) har sådan nogen rystende/bævende læber. og så græder
/ skriger hun ellers.

Hvad skyldes det?

Mvh

Mik

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-04 14:17

"K-man" <k-man@FJERnfjernggjjjhgi.dk> skrev i en meddelelse
> Vores oige (3 uger gl) har sådan nogen rystende/bævende læber. og så
græder
> / skriger hun ellers.
>
> Hvad skyldes det?

Det skyldes sikkert lidt mavepine, hvor man tit kan se det på barnet, før
gråden kommer.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Mette

Dato : 27-11-04 14:52

"K-man" <k-man@FJERnfjernggjjjhgi.dk> skrev i en meddelelse
> Vores oige (3 uger gl) har sådan nogen rystende/bævende læber. og så
> [...]

Øhh...er det ikke meget normalt, at ens læber bæver lidt inden man bryder ud
i gråd? Det gør mine da når jeg en sjælden gang i mellem føler trang til at
tude.

Fra : Anja

Dato : 27-11-04 21:51

"K-man" <k-man@FJERnfjernggjjjhgi.dk> skrev i en meddelelse
> Vores oige (3 uger gl) har sådan nogen rystende/bævende læber. og så
> [...]

Hej og tillykke med datteren

Jeg fødte i april og min søn bævrede også meget med munden - på hospitalet
sagde de at det gjore spædbørn tit når de var sultne men han gjorde det også
når han var mæt - så jeg spurgte min læge og hun mente at det gjorde nogle
spædbørn nogle mere end andre.

Anja

Fra : Gitte

Dato : 28-11-04 11:40

Hejsa

>Vores oige (3 uger gl) har sådan nogen rystende/bævende læber. og så græder
>/ skriger hun ellers.
>
>Hvad skyldes det?

Tillykke med den lille ny
Jeg fik at vide på sygehuset da jeg fødte (for 12 uger siden, så der
er også en ret ny en her...), at det ofte var pga. sult. Vores søn gør
det sjældent efterhånden, men i de første uger passede det tit med, at
han var sulten. Han skreg også tit i forbindelse med de bævende læber,
men de skriger jo også hvis de er sultne. Og mad hjalp på begge dele

MVH
Gitte