Unlock af K700i
Fra : John Smith

Dato : 27-11-04 12:31

Jeg vil gerne vide hvad der skal til for at oplåse en Sony-Ericsson K700i ?

Eller om nogen er i stand til det over nettet ?

Mvh.
JS

Fra : helloo.dk

Dato : 28-11-04 22:10

"John Smith" <a@a.a> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne vide hvad der skal til for at oplåse en Sony-Ericsson K700i
> ?
>
> Eller om nogen er i stand til det over nettet ?

Du skal have et program + et datakabel + du skal betale for pr. gang du
prøver (ca 10 pund) eller du kan finde en unlocker på www.dkunlock.dk
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.