NETGEAR MR814 eller Linksys WRT54G
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 26-11-04 22:06

Hej

jeg har fået webspeed, og vil have trådløs netværk til en alm. pc,er og en
bærebar og jeg har set på en NETGEAR MR814 trådløs router, den koster 30 kr,
eller også en Linksys WRT54G men den koster 479 kr, men kan det betale sig
at give de 120 kr mere for den?

skal kun bruget til webspeed

mvh
Gerner

Fra : Jens

Dato : 27-11-04 00:35

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse

<Linksys WRT54G men den koster 479 kr

Jeg ville tage den.

Mvh Jens

Fra : Mads Bahrt

Dato : 27-11-04 04:59

Gerner Majlandt wrote:
> en NETGEAR MR814 trådløs router, den koster 30 kr,
Hvor? - det var ret billigt...

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 27-11-04 08:56

Hej

Det var en smutter, den koster 360 kr.
mvh
Gerner

Fra : Per Olsen

Dato : 27-11-04 22:10

Lad være med at købe MR814, med mindre du er sikker på at få hardware
revision 3, da de to forrige ikke support WPA (WPA = den bedste indbyggede
sikkerhed du kan få i øjeblikket). Jeg har selv en MR814v2.

- Per

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 28-11-04 00:59

Hej Alle

Tak for svarene, jeg købte en linksys, forskelen i prisen var jo ikke så
stor

mvh
Gerner