Nyser
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-11-04 20:49

Hejsa

Jeg har bare et lille spørgsmål idet jeg undres over at det sker hver gang.
Men hver gang vi skal ud og gå tur og vi kommer ud på trappeopgangen, så
nyser Nicki. Han gør det ikke når vi kommer ind i opgangen efter vi har
gået. Kan det være fordi han glæder sig så meget at han bliver helt ivrig?
el.?

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 27-11-04 11:41

> [...]
> trappeopgangen, så nyser Nicki. Han gør det ikke når vi kommer ind i
> opgangen efter vi har gået. Kan det være fordi han glæder sig så meget at

ja det kan sagtens være tilfældet, min hund ryster sig op til 6 gange på vej
ned af trapperne, da han er så ivrig, så han forsøger at berolige sig selv.