Det er da skrækkeligt at ingen kan løse de~
Fra : FJ

Dato : 26-11-04 19:58

Som det ses lidt oven for, beskrev jeg dette problem:

Kære Alle

Når jeg beder min maskine lukke ned helt normalt - ja, så genstarter
den af sig selv. Derefter tester den HD for fejl og sender fejlrapport
til MS - den med divice driver coursed the problem. Ellers fungerer
alt normalt. Det er en 1,8 Mhz P4 - XP servp 2

Jeg har haft dette problem før - og en venlig sjæl her på stedet havde
præcis løsningen - men kan desværre ikke huske hvad det var.

Nogen der har en god ide`?

Frits

- som de to venlige herren beskrev - har jeg gjor - opdateret drivere
mv.t
men ikk e løst problemet.

Ærgerligt at jeg ikke kan huske hvad det var sidst - men der ER en
relativt simpel løsning!!

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-11-04 20:05

FJ <fj@cfjensen.dk> wrote:

>Jeg har haft dette problem før - og en venlig sjæl her på stedet havde
>præcis løsningen - men kan desværre ikke huske hvad det var.
>
>Nogen der har en god ide`?

Hvis du tidligere har fået et svar, må det da kunne genfindes via
http://www.deja.com/ ?!

<mlr>

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-11-04 20:26

Michael Rasmussen skrev :

> Hvis du tidligere har fået et svar, må det da kunne genfindes via
> http://www.deja.com/ ?!

eller google grupper....

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : FJ

Dato : 28-11-04 11:27

Tror jeg har løst problemet. Jeg udnyttede et genoprettelsespunkt der
var omkring en måned gammelt - og alt var fint.

Ser ud som om at problemet kommer når jeg installerer Windows Media
Player v.10 Beta. Den har nok en driver som mit system ikke kan li.

Andre der har oplevet det?

Frits