God begynderbog søges
Fra : Jakob Griffel

Dato : 26-11-04 18:57

Hej med jer!

Jeg er ude efter en god begynderbog til opbygning af et akvarie.
Jeg har ser at Politiken har lavet en, men der er vel andre?
Hvilken vi i anbefale?

På forhånd tak.

--
Hilsen Jakob

Fra : Fessor

Dato : 25-11-04 19:53

> Jeg er ude efter en god begynderbog til opbygning af et akvarie.
> Jeg har ser at Politiken har lavet en, men der er vel andre?
> Hvilken vi i anbefale?

Jeg ville anbefale dig at gå på det lokale bibliotek for at se hvad de har
der talkode 64:45, det er gratis og hvis du finder noget som du gerne selv
vil have kan du købe den.
Ellers er der mange gode sider på nettet bla aquaa

Fra : Kathrine

Dato : 26-11-04 21:06

"Jakob Griffel (slet RM55J)" skrev:

> Hej med jer!
>
> Jeg er ude efter en god begynderbog til opbygning af et akvarie.
> Jeg har ser at Politiken har lavet en, men der er vel andre?
> Hvilken vi i anbefale?

Politikens akvarie bog er, i mine øjne, en bog som man kan læse som ny
og tage frem igen, når man forstår lidt mere. Sådan har/havde jeg det
med den, da jeg læste den første gang som ny i faget for 3 måneder
siden.
Akvarie håndbogen af Ulrich Schliewen (ISBN:87-7512-602-8) er meget mere
lige til og kortfattet, så den er god at begynde med.....synes jeg
--
Kathrine

Fra : LostInSpace

Dato : 16-12-04 13:34

Istedet for en bog , er Fantasien også en god start for begyndere.
Og langsomt , kommer man tættere på fiskenes egen verden.

Nu har jeg det også lidt nemmere , for jeg holder Demasoni ,En malawi
cichlide, som lever i de øverste 0-4 meter vand .op ad klipper og rev.
Så der skal bare masser at vandstrømning, iltning og sten til ...

Men så har man også yngel hele tiden...

Fra : Mikkel Munk

Dato : 17-12-04 08:50

Den skal jeg lige ha' en gang til: hvordan kan fantasien være god for en
begynder, sammenlignet med en bog?

M.