PDF komponent/unit
Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 26-11-04 11:43

Hej,

Nogen som kender til (meget gerne freeware) komponent ell.lign til dannelse
af PDF-filer i Delphi?

På forhånd tak,
mvh
Sten

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Sten Bang-Christensen

Fra : Christian Iversen

Dato : 26-11-04 15:40

Sten Bang-Christensen wrote:

> Hej,
>
> Nogen som kender til (meget gerne freeware) komponent ell.lign til
> dannelse af PDF-filer i Delphi?

Prøv at søge efter gratis virtuelle printer-drivere. Hvis du har en sådan
installaret, kan du bruge almindelige TCanvas-funktioner (som print-output)
til at lave PDF-filer med.

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 26-11-04 16:14

"Christian Iversen" <chrivers@iversen-net.dk> wrote in message
> Prøv at søge efter gratis virtuelle printer-drivere. Hvis du har en sådan
> installaret, kan du bruge almindelige TCanvas-funktioner (som
> [...]
Ja, det er måske en løsning, men jeg skal bruge det til at lave en ActiveX
ASP-serverkomponent, og så kan den jo kun bruges hvis den pgl driver er
installeret på serveren hvor komponenten installeres...

Ellers tak

mvh
Sten

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-11-04 17:37

Spørg i thirdparty gruppen på Borlands servere (news.borland.com). Der er
mange PDF komponenter at vælge imellem.

hilsen
Uffe

Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 01-12-04 09:20

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> Spørg i thirdparty gruppen på Borlands servere (news.borland.com). Der er
> mange PDF komponenter at vælge imellem.
>
> hilsen
> Uffe

Tak for det, jeg fandt nogle stykker som ser OK ud, jeg må være faldet af på
den med min googling, for det var noget jeg ikke havde fundet før....

mvh
Sten