Mouse over
Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 26-11-04 00:39

Jeg har lavet en menu, der består af fem knapper vanret. Nu skal
jeg så lave, med mouse over, således at der kommer to nye
nedenunder den ene af de fem, med links til andre sider. Jeg har
pløjet alle siderne igennem på html.dk og andre unden resultat.
Er der en eller flere der kan hjælpe?
På forhånd tak!

Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-11-04 00:54

Lars Bjarne Christensen wrote:
> [...]
> nedenunder den ene af de fem, med links til andre sider. Jeg har
> pløjet alle siderne igennem på html.dk og andre unden resultat.

Prøv http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 26-11-04 09:41

Lars Bjarne Christensen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> På forhånd tak!
>
> Lars
> Det ser fint ud, men hvad gør man når det ikke er teks men en
image-fil den skal virke med?

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 26-11-04 13:01

Lars Bjarne Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Lars Bjarne Christensen wrote in
> dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> image-fil den skal virke med?
> Lars

Jeg er ny ud i det med programmering og nu har jeg prøvet på det indlæg
som er nævnt oven over og jeg kan ikke redigere det til at passe på
mit. det jeg søger er noget enkelt jeg kan bruge på en menu-knap og som
åbner op for to undermenuer ved mouse over. Disse skal så kunne bringe
en videre til to andre sider. Jeg er taknemelig for alt hjælp!
Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-11-04 13:21

Lars Bjarne Christensen skrev:

> Jeg er ny ud i det med programmering og nu har jeg prøvet på det indlæg
> som er nævnt oven over og jeg kan ikke redigere det til at passe på
> mit.

Må vi se dit forsøg? Det er langt lettere at hjælpe når man kan se siden
online.

Læs gerne siden her: <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.

Det vil også være rart hvis du vil læse denne side:
<http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp> ("Gælder der nogle regler for
nyhedsgrupperne")

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 27-11-04 14:32

Jens GyldenkærneClausen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
>
> Læs gerne siden her: <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.
>
> Det vil også være rart hvis du vil læse denne side:

Allerførst tak for din interesse for mit problem. Jeg er ny på dette område
og har set mange eksempler på hvordan man med script kan ordne f.eks en
"Menu", det er straks svære at føre det ud i virkeligheden. Jeg har ud fra
de link du nævnte start på selvstudie - så mange tak for tippet!
Jeg har en side med menu på: http://www.elsborgemballage.dk/Produkter.htm ,
der skal jeg under produkter lave to undermenuer der kommer frem ved
mouseover. Endvidere skal der være link til 2 sider på menuen der kommer
frem.
På forhånd tak for hjælpen og ha´en god weekend!

Fra : Stoffer

Dato : 29-11-04 16:47

Hej!
Jeg har et gammelt eksempel liggende på min server som du gerne må låne hvis du
har lyst http://www.buur.info/dd.html
Til de mere garvede... kan i ikk hjælpe mig med at ordne koden lidt bedre?

height:98px; z-index:1; visibility: hidden;">
bgcolor='#999999'>
onMouseOut="MM_showHideLayers('dropdown','','hide')">
</a>

Mvh. Christoffer

Fra : Stoffer

Dato : 01-12-04 19:56