Søges
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-11-04 00:05

Enarmede tyveknægte søges, skal helst virke og helst i jylland.

husk fjern xxx i mail.

Lektor

Fra : Kim

Dato : 26-11-04 12:05

On Fri, 26 Nov 2004 00:04:47 +0100, "Mikkel Christensen" <musk@mail.dk>
wrote:

>Enarmede tyveknægte søges, skal helst virke og helst i jylland.

Forkert gruppe.

Benyt venligst :

eller

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Lene

Dato : 26-11-04 17:43

"Mikkel Christensen" <muskxxx@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Enarmede tyveknægte søges, skal helst virke og helst i jylland.
>
> husk fjern xxx i mail.
>
> Lektor

Kontakt den lokale skatteforvaltning, de har rigtig mange, og de virker så
godt, at vi nemt kan undvære et par stykker!

Knus Lene - lektor i smil og skæv humor.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-11-04 23:03

hehe ja kunne være jeg skulle prøve det :D

Fra : John T.

Dato : 10-01-05 16:15

"Lene" skrev i en meddelelse > Kontakt den lokale skatteforvaltning, de har
rigtig mange, og de virker så
> godt, at vi nemt kan undvære et par stykker!
>
> Knus Lene - lektor i smil og skæv humor.

De er da 2 armede !!!
John