ny pc !!
Fra : karsten pedersen

Dato : 25-11-04 22:21

har kigget lidt rundt på nettet

er der nogen der har erfaringer med følgende firmaer
bjtrading
shg
greendata

har kigget lidt på disse fordi de ligger tæt på hvor jeg bor

Fra : Martin [5220]

Dato : 25-11-04 22:54

> er der nogen der har erfaringer med følgende firmaer
> bjtrading
> shg
> greendata

Jeg har handlet alle steder uden problemer. Har altid fået hvad jeg har
bestilt.

/Martin

Fra : Brian Lund

Dato : 25-11-04 23:11

> har kigget lidt rundt på nettet
>
> er der nogen der har erfaringer med følgende firmaer
> bjtrading
> shg
> greendata

Har handlet hos shg (og været i butikken) og bjtrading og begge steder er
udemærkede steder at handle...

Brian

Fra : Sørensen

Dato : 26-11-04 00:21

"karsten pedersen" <kpunited@privat.dk> skrev i en meddelelse
> har kigget lidt rundt på nettet
>
> er der nogen der har erfaringer med følgende firmaer
> bjtrading
> shg
> greendata

Jeg kender ikke sidstnævnte, men de to første er bandt DK's største indenfor
online-salg til private. De konkurrerer primært på pris - det er nok derfor,
de er blevet store, da det jo er sammenligningsgrundlag nr. 1. Det betyder
til gengæld også, at deres service er dårlig. Jeg har ikke personligt
oplevet problemer med shg.dk, og har faktisk selv fået byttet defekt hw hos
dem, men har læst et par newsgroup-indlæg om problemer med servicen. Til
gengæld er jeg selv blevet buttfucked ret hårdt af BJ Trading, der ikke
ville have med en defekt harddisk at gøre (som gik død indenfor de 2 års
reklamationsret - så vidt jeg kan se uden jeg har gjort noget som helst
"forkert")..
SÅ altså alt i alt: Forvent ikke det helt store service fra nogen af dem.
Og: På et "personligt plan" vil jeg gerne fraråde BJ Trading.

VH Sørensen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-11-04 23:21

"Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.nixNej> skrev i en meddelelse

> [...]
> SÅ altså alt i alt: Forvent ikke det helt store service fra nogen af dem.
> Og: På et "personligt plan" vil jeg gerne fraråde BJ Trading.

Jeg har lige modsatte oplevelser med BJ.
Jeg har været "mellemmand" på mange handler med BJtrading, og har derfor
også haft nogle reklamationer.
Jeg har ikke haft problem med en eneste af disse reklamationer. Så sent som
i sidste uge sendte jeg om onsdagen en defekt ramkreds og et defekt dvddrev
retur til dem.
Fredag formiddag havde jeg de nye. Lignende har jeg prøvet flere gange. Der
er aldrig gået mere end 4 dage fra jeg sendte en vare retur, til jeg havde
den ombyttede tilbage uden diskussioner.
Jeg har også måttet returnere et par hele pc.er, da jeg ikke kunne
lokalisere fejlen nærmere. Max 4 dage efter var den retur hos mig.
Så jeg kan kun anbefale dem.

Kurt

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-11-04 07:28

On Thu, 25 Nov 2004 22:21:14 +0100, karsten pedersen <kpunited@privat.dk>
wrote:

> [...]
> shg
> greendata
>
> har kigget lidt på disse fordi de ligger tæt på hvor jeg bor

Hej
Hold dig fra GreenData. De er nogle svindlere. Jeg har en sag kørende med
dem hvor de ikke vil bytte en defekt mus. Det er i sig selv irriterende
men deres komunikation er nedladende og mangelfuld. Jeg køber aldrig mere
noget hos dem.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : kenzo

Dato : 26-11-04 16:19

SHG meget dårlig RMA service

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-11-04 18:02

kenzo wrote:

> SHG meget dårlig RMA service

Fortæl, fortæl...

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders pedersen

Dato : 26-11-04 22:07

On 26 Nov 2004 17:02:20 GMT, Jesper G. Poulsen wrote:

> Fortæl, fortæl...
Du kan bare søge tilbage på google
der er over 3900 resultater ved søgning på
shg.dk
http://groups.google.dk/groups?q=shg.dk&hl=da&lr=&group=dk.*&start=30&sa=N
Men der er os nok sager i forbrugerstyrelsen

Til carsten
Vi har selv handlet flere gange med bjtrading uden problemer
Men har aldrig haft reklamations hos dem endnu

Dog ville jeg fraråde shg.

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-11-04 11:46

Anders pedersen wrote:

> Du kan bare søge tilbage på google
> der er over 3900 resultater ved søgning på
> shg.dk

Jo jo... Der er intet af det jeg har læst der berettiger til at advare
mod dem.

> Dog ville jeg fraråde shg.

Har du erfaringer, så kom med dem...

Har du bare "hørt" noget, så stik piben ind...

Jesper G. Poulsen

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 27-11-04 21:48

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev:

>Jo jo... Der er intet af det jeg har læst der berettiger til at advare
>mod dem.

>Har du erfaringer, så kom med dem...
>
>Har du bare "hørt" noget, så stik piben ind...

Jeg har haft en RMA med SHG. Forløb perfekt.
Jeg dokumenterede min sag og der var ingen indvendinger.
Ofte går RMA-sager galt, fordi man bare sender hardwaren retur med en
beskrivelse der går ud på, at "det virker ikke".

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-11-04 22:17

Michael Pilgaard wrote:

> Jeg har haft en RMA med SHG. Forløb perfekt.

Samme her.

> Jeg dokumenterede min sag og der var ingen indvendinger.

Samme her.

Så derfor kan jeg heller ikke tage det videre seriøst når folk skriver
at "SHG har meget dårlig RMA-service" og intet andet...

Jesper G. Poulsen

Fra : Jørgen Højrup

Dato : 28-11-04 15:33

Har handlet både meg SHG og BJTrading - foretrækker langt at handler med en
af de 2 når jeg køber nyt - der har aldrig været problemer. Fin service
begge steder. GreenData kender jeg ikke.