Shit ;-/
Fra : JJ

Dato : 25-11-04 21:21

Har tilmeldt Amsterdam winner show på søndag.
Nu er kræet så blevet løbsk = udstillingsforbud i Holland

øv øv øv øv

JJ

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 26-11-04 08:09

"JJ" <jonna@lilanimas.dk> skrev i en meddelelse
> Har tilmeldt Amsterdam winner show på søndag.
> Nu er kræet så blevet løbsk = udstillingsforbud i Holland
>
> øv øv øv øv

Øvøvøv hvor surt! De er ret strikse i Holland! Da vi var der i Maj var det
med hele fingeren oppe næsten for at tjekke for blod... Men _uden_ handsker!
Fingrene blev bare lige tørret af i hunden! Ad!!

Rinnie
-Der skal til Hund 2004 i Stockholm den 12. med en hund der lige har
afsluttet løbetid 1½ uge før! (Dvs. snart!)

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 26-11-04 08:53

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> -Der skal til Hund 2004 i Stockholm den 12. med en hund der lige har
> afsluttet løbetid 1½ uge før! (Dvs. snart!)

hej

Det er tilladt at bede dyrlægen om at vaske fingre ! både før og efter de
rører ved ens hund .....

hilsen Pia

Fra : Clas Lau

Dato : 26-11-04 21:31

> Det er tilladt at bede dyrlægen om at vaske fingre ! både før og efter de
> rører ved ens hund .....

Ja, en handske havde nok være mere passende i alle tilfælde. Sæt nu at
hunden blev syg pga. infektion eller anden snask... Det lyder mærkeligt.

-Clas-

Fra : Kim Christensen

Dato : 28-11-04 12:42

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> wrote in message
> hej
>
> Det er tilladt at bede dyrlægen om at vaske fingre ! både før og efter de
> rører ved ens hund .....
>
> hilsen Pia

Absolut, men en dyrlæge der har en årelang uddannelse bag sig burde
egentlig vide den slags af sig selv, og ikke have gåde råd af os
andre. jeg tillader mig også at bede min dyrlæge om at trykke luften
ud af sprøjten før han vaccinerer mine hunde. Det giver sådan et lidt
surt blik, men ingen protester. Han ved det jo egentlig godt selv....

Hilsen Kim