Iiih! :-)
Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:00

Hej Alle...

Har fået nye billeder af vores nye hundehvalp. Skal hente hende d. 11.
Det er rart at købe hund af en kvinde, som godt forstår nødvendigheden af at
sende billeder til mig, så jeg kan holde ventetiden ud.
Jeg smider dem i binaer om to min. Jeg mailer gerne billeder, hvis der er
nogen der ikke kan se binaer og gerne vil se hende alligevel.

Mvh. Nana

Fra : Ann Nielsen

Dato : 25-11-04 21:21

> [...]
> Jeg smider dem i binaer om to min. Jeg mailer gerne billeder, hvis der er
> nogen der ikke kan se binaer og gerne vil se hende alligevel.

Ja tak :)

Sendes bare til den "sædvanlige" mail adresse :) annn(snabela)adslhome.dk

Takker, Ann (der glæder sig til flere billeder :)

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:41

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Ja tak :)
>
> Sendes bare til den "sædvanlige" mail adresse :) annn(snabela)adslhome.dk
>
> Takker, Ann (der glæder sig til flere billeder :)

Heej Ann.

Så er der mailet billeder til dig, så du også kan få et lille hvalpeanfald.
LOL

Mvh. Nana

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 22:10

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg smider dem i binaer om to min. Jeg mailer gerne billeder, hvis der er
> nogen der ikke kan se binaer og gerne vil se hende alligevel.

Hej Nana!

Du må være helt overgearet! Hun er altså nuser... og lille!
Selv er min Molly til parring... uhhh jeg glæder mig også!

Hilsen Camilla

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 22:13

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du må være helt overgearet! Hun er altså nuser... og lille!
> Selv er min Molly til parring... uhhh jeg glæder mig også!

LOL... Jeg ER helt overgearet. Det er slet ikke til at holde ud at vente
til d. 11. Hver gang jeg går i spåner over ventetiden, tager jeg Peanut på
skødet og sætter mig ned med alle de billeder hundedamen har sendt mig. Så
tager jeg lige en intens dosis hund.
SKØNT med Molly. Er det første gang? Uuh, det bliver godt nok
spændende.... Jeg håber du overfalder dem tit med kameraet og deler med os i
nyhedsgruppen. Skriv gerne hvordan det går med hende.

Mvh. Nana (storforbruger af i denne tid.)

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 25-11-04 22:10

> [...]
> Jeg smider dem i binaer om to min. Jeg mailer gerne billeder, hvis der er
> nogen der ikke kan se binaer og gerne vil se hende alligevel.

Undskyld ! Jeg sendte privat - ups ! nå men budskabet var det samme.. Den er
nuttet

Henriette ( der nogen gange klikker forkert..)

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 25-11-04 23:18

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Det er rart at købe hund af en kvinde, som godt forstår nødvendigheden af
> at sende billeder til mig, så jeg kan holde ventetiden ud.

Hejsa Nana

Dejlige billeder og forstår dig til fulde. Skal selv hente en lille
Shiba-hvalp (Taiko) hjem den 9. januar.
Opdrætteren har en gang ugentligt en fast hvalpedag, hvor nye ejere kan
komme og besøge deres kommende hvalp. Før 1. besøg forleden fik jeg også
tilsendt billeder. Ved at opdrætteren tager billeder hver uge, og den dag
han flytter hjem til os, får vi dem alle ud på en cd-rom.
Lige nu er jeg meget "skruk" og har meget svært ved at vente

Lise-Lotte

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-11-04 00:03

"Lise-Lotte Gerding" <lise-lotteXX@gerding.dkXX> skrev i en meddelelse

> [...]
> han flytter hjem til os, får vi dem alle ud på en cd-rom.
> Lige nu er jeg meget "skruk" og har meget svært ved at vente

Hehe... Skruk er lige det rigtige ord.

Min hundedame bor desværre 4 timer væk med offentlige transportmidler, så
jeg kan ikke besøge hende så tit. Herre trist... Men heldigvis har hun
bil og gider godt at fragte hvalpen hjem til os, så den ikke skal rejse så
længe i tog.
Uuuh... jeg glæder mig.

Hvad er det for en hundehvalp? Kender slet ikke den race, tror jeg? Meget
gerne billeder.

Mvh. Nana

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 26-11-04 08:34

> [...]
> jeg kan ikke besøge hende så tit. Herre trist... Men heldigvis har hun
> bil og gider godt at fragte hvalpen hjem til os, så den ikke skal rejse så

Glæder mig sammen med dig
Opdrætteren (Kennel Nidhøg) til Taiko bor ca. 1 times kørsel fra min bopæl,
så når jeg nu har muligheden, vil jeg helt sikkert besøge og følge ham alle
de hvalpedage, det er muligt. Næste besøg er 5. december, hvor han er 3 uger
gammel.

> Hvad er det for en hundehvalp? Kender slet ikke den race, tror jeg? Meget
> gerne billeder.

Jeg har fundet et rigtig godt billede fra Kennel Alinas af et kuld på 8
uger:
http://www.alinas.dk/Hvalpe/1205049.htm

Shiba'en er en japansk race. Han kommer til at veje 10-12 kilo med en
skulderhøjde på omkring de 40 cm. Det er ca. 14 år siden, jeg første gang
fik øjnene op for Shiba'en, og nu er det snart...

Lise-Lotte

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-11-04 11:49

> [...]
> skulderhøjde på omkring de 40 cm. Det er ca. 14 år siden, jeg første gang
> fik øjnene op for Shiba'en, og nu er det snart...

Hej Lise-lotte...

For dælen... Hvor er de SKØNNE!!!! De lader til at have en fantastisk pels.
Uuuh, hvor kan jeg godt forstå at du glæder dig.
Jeg har også haft trip med chihuahuas i et godt stykke tid. Det var den
første hund jeg nogensinde fik lyst til at få. Nok mest fordi jeg er så
hundeangst for store hunde. Da noget familie så fik en chi, var jeg bare
helt forelsket i den lille pelsbolle.

Mvh. Nana

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 26-11-04 08:51

> [...]
> Uuuh... jeg glæder mig.
>
> Hvad er det for en hundehvalp? Kender slet ikke den race, tror jeg? Meget

hej Nana - i hundekredse sammenlignes shiba´en med basenji, i en langhåret
variant !

hilsen Pia

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-11-04 11:51

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dag

> hej Nana - i hundekredse sammenlignes shiba´en med basenji, i en langhåret

Hej Pia...

Ja, de ligner godt nok. Dog med en mere puffet pels. Det er godt nok en
lækker farve de har. Sjovt nok har Peanut faktisk omtrent den farve.
Det er godt nok sjovt at man stadig kan finde racer, men ikke engang har
hørt om.

Mvh. Nana

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 26-11-04 08:52

<klip: Shiba Inu>

> Hvad er det for en hundehvalp? Kender slet ikke den race, tror jeg? Meget
> gerne billeder.

> Mvh. Nana

Der ligger noget i dk.binaer...

Lise-Lotte

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-11-04 11:52

> <klip: Shiba Inu>

> Der ligger noget i dk.binaer...
>

> Lise-Lotte

Lurer lige...

Fra : Jonny og Annika

Dato : 26-11-04 15:53

Hej.

Nej hvor er den da bare lille og nuttet. Jeg kan godt forstå det er svært at
vente.
Du må lige skrive igen, når du får den hjem.
Held og lykke.

Hilsen Annika, Zenta og Gismo.....

Annika og Jonny Holm