Julebur
Fra : Dorthe

Dato : 25-11-04 19:25

hej i Gruppen

Da jeg er ganske ny i udstillingsverden, Har jeg lige et par spørgsmål.
Har fået en mail om at man gerne må pynte sit bur med nisser osv. Da de også
vil kåre det flotteste julebur. ( udstillingen i hvidover ).Men hvordan og
med hvad.Jeg tænkte om der eventuelt var nogle der lå inde med nogle billede
man kunne blive inspireret af ???Håber at få nogle respons. Alle idder og
råd modtages med kyshånd.

Mvh Dorthe

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-11-04 12:02

"Dorthe" <kity@nospamkity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle billede man kunne blive inspireret af ???Håber at få nogle respons.

Hvor og hvornår er udstillingen? Jeg har ikke selv kat, men kunne godt tænke
mig at komme og se en udstilling, har aldrig prøvet det før. Må man det,
eller er det kun for medlemmer?

Mvh. Nana

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-11-04 13:26

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> writes:

> Hvor og hvornår er udstillingen? Jeg har ikke selv kat, men kunne godt tænke
> mig at komme og se en udstilling, har aldrig prøvet det før. Må man det,
> eller er det kun for medlemmer?

Udstillingen er den 5 december, men hvor er et åbent spørgsmål der
står bare ikke noget om det på racekattens hjemmeside... :rul:
Nej det er ikke kun for medlemmer, almindeligt publikum har skam også
adgang vist fra kl 10 - 17 (plejer det at være) pris uha et sted
mellem 20 - 40 kroner

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Pernille Scharff

Dato : 26-11-04 13:35

Henrik kan ikke læse...

Indbydelse til Racekattens nationale udstilling
- for killinger, ungdyr og kastrater (kun klasse 10)
Den 5. december 2004 i Frihedens Idrætscenter
Hvidovrevej 446, 2650 Hvidovre

www.racekatten.dk - udstillinger - og derefter det grønne "checkmark" ved
Hvidovre/spiseseddel.
God fornøjelse og husk endelig at beundre Bijeto's Koh-I-Noor, sortsølv
somali, som flytter hjem til mig efter jul...

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-11-04 14:58

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> writes:

> Henrik kan ikke læse...

JO da, når det fremgår hvor han skal læse henne...

> www.racekatten.dk - udstillinger - og derefter det grønne "checkmark" ved
> Hvidovre/spiseseddel.

Det fremgår jo bare ikke nogen steder på siden, hjemmesider som
aspirerer til gæt og grimasser i navigationen får dumpekarakter hos
mig...

Fra : Camilla Scharff

Dato : 04-12-04 00:39

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev...

> Udstillingen er den 5 december, men hvor er et åbent spørgsmål der
> står bare ikke noget om det på racekattens hjemmeside... :rul:

Hej Henrik

Ja, den slags slet skjult kritik kan vi jo ikke sidde overhørig i
Racekatten, så jeg har derfor skrevet en side med "Information til publikum
om udstillinger", som man kan finde link til fra Racekattens forside og -
selvfølgelig - på udstillingssiden!

Håber den kan godkendes, og kritik modtages gerne!

Mvh. Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-12-04 08:47

"Camilla Scharff" <camilla@FJERNDETTEburmese.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Camilla

> [...]
> om udstillinger", som man kan finde link til fra Racekattens forside og -

Kanongodt *spinn*

> Håber den kan godkendes, og kritik modtages gerne!

Bestemt da - kritik øhh hvor/hvad *SS*
Nu er der jo lige alle de informationer som man gerne vil have, enten
som førstegangsbesøgende eller afhængig af katte/hygge med kattetosser

Dejligt initiativ

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 26-11-04 12:41

> [...]
billede
> man kunne blive inspireret af ???Håber at få nogle respons. Alle idder og

Hej Dorthe.

Aj, hvor spændende! Jeg skal også på min første udstilling i Hvidovre, og
jeg er heeeeelt vildt spændt på det . Hvad er det for en mis du kommer
med?

Jeg kan desværre ikke svare på det du spørger om. Jeg kan heldigvis låne alt
udstyret her første gang, og så må jeg se, om jeg kan finde på noget
jule-halløj inden.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Dorthe

Dato : 26-11-04 16:43

Hej Helle.

Jeg glæder mig nu også helt vildt. Sommerfuglene er begyndt at dukke op.
Regner med at de lige så stille vokser sig til havmåger

Jeg kommer med min skønhed af en mco han kastrat på 9 mdr.
Jeg har heldigvis også fået lov til at låne alt af min opdrætter. Men da jeg
aldrig har set et julebur, meldte sig en masse spørgsmål. Jeg havede håbede
på at nogen havede nogle billeder.
Hvilken misling kommer du med, kunne jo være at vi ses, hvis det er til
)

MVH Dorthe

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-04 16:58

Dorthe wrote:
> [...]
> havede håbede på at nogen havede nogle billeder.
> Hvilken misling kommer du med, kunne jo være at vi ses, hvis det er

Hej Dorthe

Kun fantasien sætter grænser
Du kan f.eks. sætte/lægge en del juleting på taget af buret - nisser, nogle
små julestjerne i potter, gran osv. osv.
Hvis du ikke skulle låne burgardiner af din opdrætter, så kunne du jo
hurtigt lave nogle julede røde gardiner i nervøst velour...måske med noget
nissekantebånd eller lign.

Vi har snakket sammen på auktionen (du ved, hvad jeg mener), og jeg kommer
desværre ikke på udstillingen alligevel ((( så jeg vil ønske dig HELD og
LYKKE !!!!

Mange hilsener
Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Dorthe

Dato : 26-11-04 17:10

Hej Tina.

Kedelige at du ikke komme.
Men takker for iderne.

Mange hilsner Dorthe

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-11-04 17:23

Tina skrev
<nogle små julestjerne i potter, gran osv. osv.>

Blot husk at julestjerner er giftige, så sørg for at kattene
ikke kan nå dem

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-04 17:31

Marianne Hellemose wrote:
> Tina skrev
> <nogle små julestjerne i potter, gran osv. osv.>
>
> Blot husk at julestjerner er giftige, så sørg for at kattene
> ikke kan nå dem

Ja, jeg ved det så udemærket godt, men regner med, at de fleste efterhånden
har stof *tag* på deres burgradiner, så der ingen chancer er for små
*pilpoter*
Har haft dem med før, og efterfølgende er de røget ud, for herhjemme er de
bandlyst - ligesom stort set alle andre planter

Mvh
Tina

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 26-11-04 19:22

> [...]
> håbede på at nogen havede nogle billeder.
> Hvilken misling kommer du med, kunne jo være at vi ses, hvis det er til

Hej Dorthe.

Jeg kommer med min ny-erhvervede sort/sølv somali killing på 4 1/2 mdr. I
øvrigt bror til Koh-I-Noor, som Pernille skriver om . Og jeg ved nøjagtig
hvad du snakker om m.h.t. sommerfuglene . Heldigvis har Khefrens
opdrætter lovet at "holde mig i hånden". Ellers tror jeg aldrig jeg havde
taget mig sammen til at melde mig til ;-D.

Det kunne da være sjovt, hvis vi kom til at ses - hvis altså vi overhovedet
kan ænse noget for nerver og forvirring .

Er der i øvrigt andre herinde fra, der kommer som udstillere/publikum? Det
kunne være sjovt at få sat ansigt på nogle af alle navnene .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.