P910: Screensaver med ur... kan
Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-11-04 15:52

Jeg har et lille problem med min P910.
Jeg vil gerne have at den dæmper skærmen og viser uret efter 3 minutters
inaktivitet. Det er der ikke det store problem i.
Men jeg vil også gerne have den slår device lock til efter 3 minutter.
Men det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre uden at slå screensaver
til og så mister jeg pludselig uret.

Er der nogen der kender et eller andet trick til at få en screensaver
til at køre med ur på sådan en fætter?
Tilsyneladende er det kun muligt at vælge billeder som screensaver, så
det stinker jo lidt :-/

/Robert

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 25-11-04 16:37

On Thu, 25 Nov 2004 15:51:52 +0100, Robert Eriksen
<roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote:

> [...]
>Men jeg vil også gerne have den slår device lock til efter 3 minutter.
>Men det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre uden at slå screensaver

Det skulle kunne lade sig med programmet Handy Day. Jeg har dog ikke
prøvet, men du kan downloade en demo her:
http://se-p910-software.epocware.com/Handy_Day_2005/articles/Download_area_for_Handy_Day_2005.html

Lars