Ram til Abit Max 3 bundkort?
Fra : CPUidle -- Cool Athl~

Dato : 25-11-04 14:50

Hvad er bedste køb af nye RAM klodser til et Abit Max3 bundkort?? Skal ikke
være det helt vildeste, men skal rykke! Nogle bud ang. hvor/hvilken
type/mærke hvor jeg får mest valuta for mine penge?

PS. jeg kører med 2stk 512mb DDR333/PC 2700 klodser nu som kører DUAL DDR og
timings er autodetect via bios på:
2.5 CAS latency
3 RAS to CAS delay
3 RAS precharge
7 active to precharge

Kan det overhovedet svare sig at upgrade? Vil godt have 1gb mere i, men kan
de så køre med de andre klodser, hvis de ikke er identiske?

--
Husk af Slette/Fjerne [NOPSPAM] og [FJERNES] fra Mail adressen!!