Mobil med videresending af SMS'er
Fra : Christian Holm

Dato : 25-11-04 12:23

Hej

Jeg søger en mobil, som har en eller begge af disse 2 features.

1. Når mobilen modtager en SMS så videresender den automatisk til et fast
forudvalgt nummer.

2. Når mobilen modtager en SMS så laver den automatisk en kopi et andet sted
i telefonen (i en eller anden defineret mappe).

Er der overhovedet nogen mobiler som kan dette? Min Nokia 6610i kan ikke, og
jeg har ikke kunne finde noget software til telefonen som kunne gøre
dette....

På forhånd tak!

Fra : Christian Holm

Dato : 25-11-04 13:37

"Christian Holm" <chris_1_holm@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg søger en mobil, som har en eller begge af disse 2 features.
>
> 1. Når mobilen modtager en SMS så videresender den automatisk til et fast
> forudvalgt nummer.

Eller emailadresse!

Fra : Calle.

Dato : 25-11-04 21:43

Christian Holm wrote:
> [...]
>
> Er der overhovedet nogen mobiler som kan dette? Min Nokia 6610i kan
> ikke, og jeg har ikke kunne finde noget software til telefonen som

Hvis du oprette et TDC abb. (dog ikke mixit) så kan du bruge deres
beskedrobot
--
Calle.

Fra : Fischer

Dato : 26-11-04 06:23

> Hvis du oprette et TDC abb. (dog ikke mixit) så kan du bruge deres
> beskedrobot

Besked-robot kan da kun bruges "den anden vej" - altså fra E-mail til SMS.
Besked-robot kan ikke håndtere indkomne SMS.

*Fischer

Fra : Calle.

Dato : 26-11-04 15:48

Fischer wrote:

> Besked-robot kan da kun bruges "den anden vej" - altså fra E-mail til
> SMS. Besked-robot kan ikke håndtere indkomne SMS.

er det mig der husker forkert! Jeg har det desværre ikke selv længere, da
jeg ikke ville betale for mobil abb. når man kan få et gratis
--
Calle.