Synkronisering af dirs
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 25-11-04 11:37

Hejsa

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg lige har rettet et par småting direkte
på serveren, da jeg ikke lige sad ved min egen maskine. Dvs. at kopien
på serveren nu er forskellig fra min lokale kopi, og jeg skal altså til
at finde ud af, hvad der skal kopieres fra lokal til server og omvendt.
Det må der være et program der kan...

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-11-04 11:56

Thomas Lindgaard <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> writes:

> [...]
> på serveren nu er forskellig fra min lokale kopi, og jeg skal altså til
> at finde ud af, hvad der skal kopieres fra lokal til server og omvendt.

Til den opgave ville jeg bruge CVS, så kan man også rette lidt i begge
kopier og få det flettet sammen igen uden for meget arbejde.

--
Kim Hansen | |\ _,,,---,,_ | Det er ikke
Vadgårdsvej 3, 2.tv. | /,`.-´` -. ;:-. | Jeopardy.

Fra : Allan Joergensen

Dato : 25-11-04 11:45

Thomas Lindgaard <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> wrote:

> på serveren nu er forskellig fra min lokale kopi, og jeg skal altså til
> at finde ud af, hvad der skal kopieres fra lokal til server og omvendt.
> Det må der være et program der kan...

Har du kigget på freshmeat.net eller sf.net?

Allan Joergensen

"Blame not on stupidity what is best explained by ignorance." - Heinlein

Fra : Claus Alboege

Dato : 25-11-04 12:44

Hej,

> [...]

> på serveren nu er forskellig fra min lokale kopi, og jeg skal altså til
> at finde ud af, hvad der skal kopieres fra lokal til server og omvendt.

Unison er din ven :)

http://www.cis.upenn.edu/~bcpierce/unison/

/Claus A

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 25-11-04 13:35

On Thu, 25 Nov 2004 12:43:43 +0100, Claus Alboege wrote:

> Unison er din ven :)
>
> http://www.cis.upenn.edu/~bcpierce/unison/

Ja, naturligvis er den det - den har jeg faktisk kigget på engang i
tidernes morgen, men nu da jeg har rundet de 30 er begyndende senil-demens
ved at sætte sine spor...

--
Mvh.
/Thomas